3.741 visninger
|
Oprettet:
to han katte sammen? {{forumTopicSubject}}
jeg har et simpelt spørgsmål..
hvorn fungere to hankatte sammen?
jeg er blevet nød til at skal have min kat et andet sted hen pga hus flytning..
Men det sted han kan komme hen er der en hankat i forvejen.. den er ikke kastereret.. men det er min´.
Hvordan tror i de to katte ville kunne sammen, eller er det umuligt at sætte sån to han køns væsner sammen?
Og hvordan vudere man om situationen er god nok.. vil de slås? og hvor længe hvis det er..
Håber der nogen der kan hjælpe mig med gode svar..
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Du kan være sikker på én ting: De vil slås!
De eneste situationer, hvor jeg har oplevet hankatte være gode venner, har været, når de er vokset op sammen - altså inden kønsmodning, eller når det har drejet sig om en voksen hankat i et hjem, hvor der er kommet en lille hankilling til.
Jeg anskaffede selv på et tidspunkt en voksen, fertil han, og det resultarede i, at jeg måtte opsætte netdøre et par steder i huset for at holde fred og ro.
Hvorfor er det i det hele taget nødvendigt at få ham sat i pleje, fordi I skal flytte? Mine katte har altid befundet sig midt i flytterodet, og inden det sidste læs blev kørt væk, har de været sat ind i et værelse med deres legeting m.m.
Som det sidste blev de hentet, og når de så kom til deres nye hjem, kendte de jo tæpper og møbler i forvejen og var bare nysgerrige efter at undersøge huset nærmere.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 113
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 113
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 85
to han katte sammen?