{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.741 visninger | Oprettet:

to han katte sammen? {{forumTopicSubject}}

jeg har et simpelt spørgsmål..
hvorn fungere to hankatte sammen?
jeg er blevet nød til at skal have min kat et andet sted hen pga hus flytning..
Men det sted han kan komme hen er der en hankat i forvejen.. den er ikke kastereret.. men det er min´.
Hvordan tror i de to katte ville kunne sammen, eller er det umuligt at sætte sån to han køns væsner sammen?
Og hvordan vudere man om situationen er god nok.. vil de slås? og hvor længe hvis det er..
Håber der nogen der kan hjælpe mig med gode svar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  to han katte sammen?
  • #1   13. dec 2007 Hmm helt simpelt er dit spørgsmål altså ikke. Hvor gammel er din kat og hvor gammel er den anden hankat? Skal den anden hankat kastreres?

• #2   13. dec 2007 Nej, jeg ville helle ikke turde sætte en voksen om en kastrat indtil en fertil hankat.

• #3   13. dec 2007 Jeg tilslutter mig Gallaxe.
    Du kan være sikker på én ting: De vil slås!
    De eneste situationer, hvor jeg har oplevet hankatte være gode venner, har været, når de er vokset op sammen - altså inden kønsmodning, eller når det har drejet sig om en voksen hankat i et hjem, hvor der er kommet en lille hankilling til.

Jeg anskaffede selv på et tidspunkt en voksen, fertil han, og det resultarede i, at jeg måtte opsætte netdøre et par steder i huset for at holde fred og ro.

Hvorfor er det i det hele taget nødvendigt at få ham sat i pleje, fordi I skal flytte? Mine katte har altid befundet sig midt i flytterodet, og inden det sidste læs blev kørt væk, har de været sat ind i et værelse med deres legeting m.m.
    Som det sidste blev de hentet, og når de så kom til deres nye hjem, kendte de jo tæpper og møbler i forvejen og var bare nysgerrige efter at undersøge huset nærmere.

• #4   13. dec 2007 Min hankat var 1 år gammel og været kastret i ca. 8 uger, da vi havde band i vores hus. Vi blev inkvarteret i en stor campingvogn, men vores Thadeus (han har været alenekat dengang) skulle sættes i pleje. Han kom til sine opdrætter. Først blev han sat sammen med en masse hunkatte, men Sir Thadeus var nok så meget HANkat, at han i hverttilfælde ikke kunne enes med dem. Han prøvede at styre det hele. Til sidst blev han sat sammen med sin far, en feril og stor hankat (ca. 9 kilo). Sørme´er var jeg bange om min lille Thadeus. En fertil hankat og en kastrat..., samtlige skrækhistorier kom op i mig. (Tror ikke, at en hankat kan finde familiære følelser frem overfor sine børn/killinger) MEN... Sir Thadeus styrede altså sin far, først var det Sir Thadeus der måtte spise og Aros´yndingplads, blev til Sir Thadeus´. Har aldrig nogensinde troet, at det kunne lade sig gøre. Men det gik. Der har været noget hvæssen, men ingen slåsmål og fordi Aros lod "den lille" bestemme skete der ikke noget. Men, desværre man vide det jo ikke i forvejen. Jeg ville prøve, under opsyn. Måske er du heldig.

• #5   13. dec 2007 UPS: ikke band=brand

• #6   13. dec 2007 din var kastreret og vis han igen hankatte gener har vil din vens kat tage den som rival ii første omgang og derefter acceptere den .. men har haft hankat før og han var ligeglad.. det er meget individuelt

Kommentér på:
to han katte sammen?

Annonce