Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To han katte??
  • #1   18. maj 2009 Ja, når du får dem kastreret ved 4-5 mdrs alderen, så er det fint. Sådan et par hankastrater vil sikkert også få meget glæde af hinanden smiley

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #3   18. maj 2009 Hva så med en han og en hun hvis de begge er stereliseret/ kastereret? smiley

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

#5   18. maj 2009 okay ;D kender i en der har han katte til salg, som er klar i juni? smiley

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

#7   18. maj 2009 Okay smiley tusinde tak for hjælpen med det hele smiley i har været kæmpe hjælp smiley godnat til jer smiley

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

#10   18. maj 2009 hihi vil jeg gern hvis jeg må for manden, men han vil vidst hellere ha flere børn først smiley Tak smiley

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

#13   19. maj 2009 susanne, det ikke sådan at han blir direkte grov ved hunnen vel? smiley

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

#14   19. maj 2009 hm det skal jeg da lige ha med i overvejelserne smiley

• #15   19. maj 2009 altså vi havde en yngre hunkat her i en periode og hende og max legede måske lidt voldsomt efter Maddy's mening, men når det blev for meget for hende så sagde hun fra og det blev respekteret så jeg tror det kommer lidt an på kattenes temperament hvis det er en han og hun kat sammen..
    men 2 hankatte hvis de er vant til hinanden og de er kasteret så tror jeg det går fint, men en han og en hun skal også nok finde ud af det.. =0)

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    mar 2009

#17   19. maj 2009 tak skal i ha alle sammen smiley

• #18   19. maj 2009 Altså vi har en hun og en han kat hunnen var nok omkring 4 da vi fik hannen som var ca ½ år da vi fik ham og indtil her for en uge siden har de haft det rigtig godt sammen nu gider hun ham ikke for tiden forde hun lige har fået killinger men vi har aldrig haft problemer med vores i starten skulle de selvfølgelig finde ud af hvem der bestemte men det var også det

Kommentér på:
To han katte??

Annonce