{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fresh n easy
  • #1   13. dec 2007 og er det nemt at vænne katten til at bruge det..?

• #2   13. dec 2007 Hej Heidi.
    Nu er jeg godt nok ny katteejer, men bruger fresh'n easy. Er meget glad for det. Det lugter slet ikke og kattene lader ikke til at lægge mærke til det. Det skal lge siges at jeg bruger fresh n easy for både min lillebrors og min kærestes storebror, der har haft katte længe nu, bruger det og jeg altid har lagt mærke til at der ikke lugter det mindste af kat i deres hjem (her mener lugten af kattebakke). Ingen problemer med at vende katten til gruset, og slipper for den typiske lugt af kattegrus..det er da skønt!

• #3   13. dec 2007 det er godt hvis man har få katte men hamrer dyrt hvis man har mange. desuden synes jeg ikke det holder i en måned selvom man kun har en kat.

• #5   14. dec 2007 sally. hvis man har mange katte (da vi havde pleje kat. havde tre voksne og fem killinger) skal gruset i to bakker skiftes hver anden dag og så er det da helt klart dyrt grus :o)

• #7   14. dec 2007 Har ikke selv prøvet det, men har kun hørt godt om det.

Man skal dog være opmærksom på, at det ikke bør benyttes, hvis kattebakken står på badeværelset, da det suger fugten i luften, og derfor ikke vil holde så længe der.

Derud over skal man være opmærksom på, at man ikke bør "rode" rundt i gruset som ved alm. klumpende grus, da meningen med Fresh´n easy at det holder fugten i bunden af kattebakken.

Men har som sagt ingen personlig erfaring med det. Bruger selv Xtreme classic.

• #8   14. dec 2007 Dk Kefir

;o)

• #9   14. dec 2007 Fik fortalt at hvis man roder rundt i det, så kommer det våde øverst, og så kan det lugte lidt.

• #10   14. dec 2007 Jeg har prøvet det en enkelt gang, men synes slet ikke det var pengene værd. Det fungerede i hvert fald ikke for mig. Der er ikke grus nok i en pose til at fylde en bakke, og så synes jeg heller ikke det holdt i en måned, nærmere en uges tid.. Det kan godt være det havde fungeret hvis jeg havde brugt to poser i en bakke, men det er 100 kr, det synes jeg er lige dyrt nok..

• #12   14. dec 2007 Ina N Jeg fik nu af vide da jeg købte krystallerne første gang at man skal rode rundt i det en gang om dagen for at krystallerne bedre suger urinen og dermed indkapsler lugten.. tror også det står på selve posen.

men det med at stå på badeværelset.. havde jeg slet ikke tænkt på.. det har du nok ret i, det har sikkert også en indflydelse på hvor længe det holder.

• #13   14. dec 2007 SmileyGadget

Ok. Har ikke selv erfaring med det, det er bare hvad jeg har hørt, når vi har snakket om det herhjemme smiley

Kommentér på:
Fresh n easy

Annonce