{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring? Ønsker gode råd til valg
  • #1   10. jun 2019 Jeg har hos DanskeForsikring. Jeg er yderst tilfreds og har valgt udvidet dækning så medicin også indgår.
    Det er en del af Topdanmark som også har katteforsikring smiley (den hos DanskeBank kan man kun få som kunde i banken)

    De har altid været fair og dækket når jeg har givet dem regningerne. Det er super nemt at betjene også. På et tidspunkt fik jeg for lidt og så ringede jeg bare og sagde udregningen så lidt forkert ud og så sagde de “vi skynder os at fikse det!”
    Super dejlige at tale med

    Jeg betaler ca. 1100 kr om året
    Selvrisiko er 750kr.
    Variabel selvrisiko er 10%


  • #2   10. jun 2019 Jeg har hos Topdanmark og er også yderst tilfreds. Har udvidet dækning og bruger dem kontinuerligt. Aldrig problemer. 985 pr. år. pr. kat.

    Har til gengæld hørt, at Agria ikke er så nemme at vride pengene ud af, men andre kan jo have en anden opfattelse smiley


  • #3   10. jun 2019 Jeg har tryg med medicindækning og der har aldrig været nogle problemer med dem smiley

  • #4   10. jun 2019 Dyreforsikring Danmark.

    Har på ingen måde fortrudt. Absolut bedste dækning til færrest penge.

    Og havde brug for dem allerede 1 måned efter jeg tegnede forsikringen og de dækkede uden en kny og ønskede enda min kat god bedring.
    Da jeg en måned senere igen skulle have dækning var der heller ikke det mindste tegn på problemer. De dækker uden spørgsmål.

    Forsikre du inden din killinger 6 måneder (eller er det 4?) så dækker de også tænder.

    Og de er uden variabel selvrisiko. Mange steder dækker de kun 80 procent af beløbet efter du har betalt din faste selvrisiko.

    Hos dyreforsikring Danmark har jeg en selvrisiko på lidt over 800 men derefter dækker de så 100 procent af resten af beløbet.

    Så ja alt i alt super tilfreds.
    Min kat er dog ikke livsforsikret smiley


  • #5   10. jun 2019 Vi har agria. Vi har haft brug for den et par gange de sidste 6 måneder, uden problemer.
    Desuden er det smart at de har direkte skadesrefusion. Det betyder at man kun skal betale selvrisiko og de 10 procent hos dyrlægen, resten får dyrlægen direkte af forsikringen.
    Indtil nu har vi været meget tilfredse.


  • #6   10. jun 2019 Da jeg for ca. 1 år siden skulle vælge, da holdt jeg alle selskaberne op imod hinanden, og jeg landede på Tryg. Har også medicindækning.

Kommentér på:
Forsikring? Ønsker gode råd til valg

Annonce