5.672 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bule på maven efter sterilisering Bule på maven efter sterilisering

Nala blev steriliseres i onsdag, såret ser rigtig flot ud, det er ikke rødt, eller vækser, og det ser ud til at gro pænt sammen.. MEN hun har en lille bule på maven ved såret(såret sidder i midten af bulen) bulen er blød, og den genere hende ikke, og gør ikke ondt på hende.. Er det bare en form for hævelse eller? Ringer under alle omstændigheder til dyrlægen i morgen og hører skal os bestille tid til at få taget stingene ud. Men det kunne være nogle af jer havde en ide om hvad det kunne være.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule på maven efter sterilisering
  • #1   16. dec 2007 Har den været der hele tiden eller er den kommet for nylig?

• #2   16. dec 2007 Den var der ikke fra starten, men kom efter en dag til halvanden, den er så blevet lidt større. Hun har en "trøje" på for det meste da hun så gerne vil ned til såret og slikke og bide.

• #3   16. dec 2007 Tak skal du have og i lige måde... Tror os det er en eller anden form for hævelse eller irritation. for den er blød og hun er ikke øm eller generet af den.

• #4   17. dec 2007 Ja kunne tyde på at det blot er lidt hævelse i forb. med stingene. Tror faktisk at min hunhund havde det samme men da det er over 9 år siden er jeg ikke sikker. Du kan jo nævne det når du alligevel skal bestille tid til fjernelse af stingene, men det lyder ikke som noget alarmerende overhovedet.

God bedring med hende

• #5   17. dec 2007 det kunne godt lyde lidt som om det er en brok. det hænder at der kommer brok i et ar. det er vigtigt at få undersøgt om og hvilken type det evt. er , da det kan afklemme tarmen på katten.

• #6   17. dec 2007 Putti havde også sådan en bule, der var ret stor egentlig.. Jeg tog ind til dyrlægen med hende fordi jeg havde gearet mig selv op til at det var betændelse og alt muligt.. Men der var bare hævelse.. det gik væk igen, efter ikke så længe..

• #7   17. dec 2007 da mille blev steraliseret fik hun også en bule og det vidste sig at være en allergisk reaktion på stingene og skulle på pencillin for at få hævelsen ned, så jeg ville nok tage til dyrlægen og få det tjekket...

• #8   17. dec 2007 Har ringet til dyrlægen, og hun sagde også at det bare var en allergisk reaktion overfor stingene. Og at jeg ikke skulle gøre noget specielt. Hun får pencilin for at såret skal hele hurtigere.

• #10   17. sep 2008 God tråd :o)

Jeg har ledt og ledt efter information om dette, Mis blev steriliseret i fredags med indvendige sting og jeg syntes nu efterhånden bulen er rimelig stor, men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til dyrelægen eller lade være da det på nogle lyder som om det er helt almindeligt og bare skal gå væk af sig selv, men nu kommer jeg så herind og læser at nogle skal have pencilin :oS

Kommentér på:
Bule på maven efter sterilisering

Annonce