{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

sløj kat {{forumTopicSubject}}

Kære katte-venner.
Jeg har været væk mandag til onsdag. Min mand fortæller, at vores Artemis var lidt urolig de dage. Han troede, det var fordi, jeg var væk. Da jeg kommer hjem onsdag nat, kommer Artemis og ligger hos mig - hun er lissom lidt reserveret, men ellers sig selv. Hun kommer også ogs sover ved siden af mig om natten. Og så har hun stort set ikke rørt sig siden - hun har ikke spist i næsten et døgn, har ikke været ude, er meget stille.
Vi tager til dyrlæge i morgen tidlig, men hvad tænker I her og nu?

PS Gammelt profilbillede - Artemis er en voksen Maine Coon-blandig - to år.
PPS - Artemis er neutraliseret, vaccineret. Har fået ormekur for 2 uger siden.


Kommentarer på:  sløj kat
  • #1   4. jul 2019 Godt du får hende tjekket, hvis du ikke har oplevet dette før.

    Mine katte trives ikke med, at blive passet, gode reagere anderledes en dag eller 2, særligt Mitti, han sover normalt hos mig, men det kan tage lidt tid før han sover hos mig, efter jeg har været væk, jo længere jo større reaktion, uanset hvor længe de har haft besøg hver dag, men det er også sjældent jeg er nogen steder med overnatning.


  • #2   4. jul 2019 Tak for svar. smiley


  • #3   5. jul 2019 hvad sagde dyrlægen?

  • #4   5. jul 2019 Hej Anja. Artemis var heldigvis lidt bedre her til morgen. Hun havde dog stadig feber, da vi fik tid hos dyrlægen midt på formiddagen. Hun havde en infektion af en slags. Hun fik antibiotika, smertestillende og kvalmestillende. Nu spiser hun igen og virker ikke stiv og plaget mere. Dejligt. Så skal vi bare fortsætte med antibiotika og forkælelse.
    Og tak for din interesse :DB)


  • #5   5. jul 2019 det var godt at hører
    syntes der er en del af dette i omløb i øjeblikket

    godt at hun allerede har det lidt bedre. man bliver så bekrymmeret når de små er syge.
    de kunne jo godt lige fortælle os hvad der er galt - det ville være meget nemmere for både os og dyrlægen.

    forsat god bedring til hende smiley


  • #6   5. jul 2019 Tak smiley
    Ja, i hvert fald var hun god til at fortælle, at hun var syg - meget lidende blik og små piv - bare døden nær !!! smiley


  • #7   5. jul 2019 Ja men de er meget syge før de lader os se det, derfor er det så godt, når de kommer til dyrlægen og får behandling.

  • #8   5. jul 2019 der er meget forskel hvordan katte er når de er syge
    jeg har - sjovt nok nogle hankatte - som også er døden nær bare de har ondt i maven... den ene Cinnamon var på et tidspunkt hos dyrlægen pga dårlig mave. Og dyrlægen spørger så hvordan katten har det. her måtte jeg så fortælle ham at katten da var ved at død. hvis man altså spurgte katten smiley smiley det var han så ikke
    Og så har jeg også nogen af de katte som slet ikke viser noget som helst. men heldigvis kan de ikke snyde mig. har Muddi som man ikke kan mærke noget som helst på. til trods for at han bla har rendt rundt med en tandbyld så stor...

    det er altid spændende at have kat smiley



  • #9   5. jul 2019 Ja, jeg troede jo faktisk, at Artemis var på gravens rand - det sagde hun smiley Men det var vist en mandeinfluenza smiley Nu spiser hun en masse og render også ud i haven og spiller smart overfor svalerne - det kører vist smiley

  • #10   6. jul 2019 ja selv hunkatte kan få mandesyge smiley

    vores første kat havde flere gange været oppe og slås. Og så kom hun ind og var mega sur og ville ingenting. selv hendes bedste ven fik et par på frakken
    Så vi var sikker på at hun havde været ramt af en bil. afsted til dyrlægen - sjovt nok altid i weekenden.
    og hver gang viste det sig at der sad en klo i pelsen på hende. Og så snart den blev fjernet og hun fik pencillin, ja så var hun sit normale jeg

    men det er da rart at de får det bedre så hurtigt


  • #11   8. jul 2019 Ja, det har du ret i smiley
    Måske skulle jeg gå til dyrlægen selv næste gang, jeg føler mig helt ynkelig og mandesyg smiley


Kommentér på:
sløj kat

Annonce