{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Sløj men spiser.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg er den heldige ejer at to fantastiske katte, tupac, som er en norsk skovkat og er lige rundet de 7 måneder ikke kastreret, har siden i forgårs virket mut, han sover meget for sig selv og er ikke så selskabelig som han plejer, lille prut(nr. 2 kat, på 15 uger) prøver at lege med ham også leger de også lidt men så går han, han spiser og bruger sin kattebakke som han plejer. Og jeg undre mig lidt over hvad der er galt.. Og om i evt har nogen forslag? Jeg ringede til vagt dyrlægen igår og hun sagde jeg skulle vente til efter weekenden med at tage afsted med ham, da han jo spiser og stadig leger lidt så hun syntes ikke at vi skal afsted til dyrlæge endnu. Har i nogen forslag??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløj men spiser....
  • #1   5. jun 2014 Hvis han stadig er stille i morgen ville jeg køre ham til dyrlægen, der kan være lang tid til tirsdag om han bliver dårligere

  • #3   5. jun 2014 Kan det være hormoner...? Når nu han ikke er fixet smiley

  • #6   5. jun 2014 Det har intet at gøre med at han ikke er fixet..

    Syntes afjort at du skal kontakte din egen dyrlæge i morgen fredag, det er jo en lang weekend, og meget kan ske inden tirsdag..

    Man skal altid reagere på adfærdsændringer hos sin kat også de små, det er dig der kender din kat bedst, og fornemmer du noget er galt så bed dyrlægen om at se på katten, den kan jo godt have fået feks.blærebetændelse, det er stressrelateret og hvis han stresser pga hunkatte i løbetid som han ikke kan komme til at parre kan det jo være en årsag, men der kan være tusinde andre grunde..


  • #7   5. jun 2014 det kan være mange ting, så afsted til dyrlægen i morgen

    har du taget hans tempertur? Han kan jo godt have en virus som driller.


    jeg har en hunkat som altid spiser, også selvom at hun har luftvejsinfektion - det er vel 5 gang på 2 år (dum hus med skimmelsvamp... - flytter nu). Men selvom at hun er hammer snottet, ja så æder hun alt som er til hende. Den eneste måde jeg kan se på hende at hun er syg , er at hun er mere stille, ikke gider at opdrage på de andre og ellers kan man så hører det på hende.
    jeg har også haft nogle gange hvor jeg har været lidt usikker og har haft ringet til vagtdyrlægen. Og her har jeg også fået svaret at så længe at de drikker og spiser, så er det ikke akut, og derfor kan man vente til egen dyrlæge åbner.
    men den kan altså godt drille.

    så se om du kan få en tid fredag. det er bedre at tage tingene i opløbet så det ikke udvikler sig


Kommentér på:
Sløj men spiser....

Annonce