{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløj ?
  • #1   28. okt 2012 Hvis han spiser, drikker og leger og ikke har feber, ville jeg ikke være bekymret smiley

  • #2   28. okt 2012 Han spiser normalt og leger, men sover meget .
    vi kører til dyrlægen imorgen, da han skal vacineres


  • #3   28. okt 2012 Katte sover meget. Et sted mellem 12-20 timer om dagen

    Og killinger gerne imod de 20 timer. De vokser stadig smiley


  • #4   28. okt 2012 ja det er jeg klar over. han virker bare så skidt smiley
    Jeg overreagere nok bare lidt


  • #6   28. okt 2012 For ca. 9 uger siden, hentede vi vores lille nye Abyssinier-pige Fie, som på det tidspunkt var 13 uger gammel. Hun sov lige på brystet af mig hver aften. Og da vi havde haft hende i bare 2 dage, begyndte hun at nyse ret så meget. Det var så der stod et sprngvand ud i hovedet på mig, når hun lå og skulle sove. Samtidig lagde jeg mærke til at hendes vejrtrækning var underligt "raspet" og noget støjende. Så vi fik hende til dyrlægen, der straks kunne konstatere, at hun havde betændelse på hø. lungelap. Altså lungebetændelse. Og dyrlægen var sikker på at det var en virusrelateret infektion, hun havde været eksponeret for. Og inkubationstiden var typisk alt fra 3-7 dage. Altså.....hun VAR allerede smittet da vi fik hende. Efter kontakt med hendes opdrætter, fik jeg så også at vide, at der var en del af den slags ......skal vi kalde det katteinfluenza i omløb flere steder på Sjælland og Lolland Falster. Og nu hører man at der også ses en del tilfælde i Jylland.
    Desværre fik hun selvfølgelig smittet vores 7-årige Abyssinier-kastrat odin, som nåede at blive meget dårlig og måtte igennem nogle mere indgående undersøgelser. Og der måtte prøves flere forskellige slags antibiotika på ham, inden det blev slået ned. Såååe....Vi fik en lille regning på killingen 1200kr. Og på stakkels Odin kom det op på 12.200kr! Så hun har været et dyrt bekendskab for os he he. Men vi elsker hende. Og tak og lov for hunde-og kattesygeforsikringer.
    Så hvis det er influenza din killing har, burde det jo også kunne slås ned med en gang Clavubactin. Men det finder din dyrlæge jo ud af imorgen. God bedring med ham.


  • #7   28. okt 2012 Kørte til dyrlægen med ham . Han havde lungebetændelse den stakkel . Så han er under behandling smiley

  • #8   28. okt 2012 Nu er jeg bare bekymret for vores ældre hankat smiley

Kommentér på:
Sløj ?

Annonce