384 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Indkøb & klargøring Indkøb & klargøring

***Opråb!***
Ja så har lille mig stormet rundt i byen idag. Først været ude og bytte to julegavere efter at have stået en time i kø. Straks bagefter ned til dyrlægen for at købe nyt kattegrus der skulle hjælpe på mit lille "stink problem herhjemme" Vasket gangen ned så lugten går væk, vasket kattebakken og gjort det nye grus klar. Arbejde arbejde og atter arbejde. Færdig! kattebakken blev klar, trip, trap, trip trap og oppe i bakken sad en meget interesseret Trisse og studerede sit nye toilet.

Jeg gik ud i køknet og vendte tilbage til en gang der var fuld af kattegrus over det hele? *hallo?!* han er da umulig den lille laban.

Nå, mig og kæresten har sågar været ude og købe nye katteting ind da vi i morgen skal hente smukke Shakira hjem, det bliver spændende. Det bliver sjovt at se hvordan hun og de to andre trolde herhjemme tager det når hun kommer smiley

En lille hilsen fra mig på en dejlig torsdag aften.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indkøb & klargøring
  • #1   27. dec 2007 har du været ved dyrlægen og købe katte grus???

• #2   27. dec 2007 Dåse slaven og siameser drengene.. . - mange dyrlæger sælger både grus, legetøj og foder, så det er ikke unormalt smiley

~MH• TroldePus ~ - Jeg har været ude og købe en større kattebakke, da Rottweiler er blevet for stor til hans, og nærmest kryber helt sammen for at have både røv og forpoter iden gamle *g*

Jeg kunne ikke finde en uden låg i den rette størrelse, men dem på foderlageret i Kolding var så venlige og gå ud på lageret for at se om de evt have en bund til et kanin bur, det havde de dog ikke, men de havde en kattebakke med defekt låg, som jeg kunne købe til halv pris, så det var jo dejligt smiley

Jeg købte også et stykke legetøj til Rottweiler, som er med 3 mus der sidder på hver sin fjeder, og så strøgelse og en kallun-frikadelle til rotterne smiley

• #3   27. dec 2007 og søme så om dovendyret ikke går og bliver bange for sit nye legetøj 'g* (dask, dask, stooooor hale, løbe under sengen)

• #4   28. dec 2007 ***Dåse slaven og siameser drengene***
    Ja, tog min lille huske seddel med hvor jeg skrev alle de mærker op jeg har hørt godt om og tog ind til dyrlægen smiley
    Og HURRRAA! selvfølgelig kan jeg stadig lugte meget lidt ude omkring gangens område men det er slet slet ikke så slemt som før. det er bare lækkert!

Haha *** RatsterZoo***
    Lyder som om du også har haft en god dag rundt omkring som mig smiley

Glæder mig ret meget til senere i dag hvor jeg skal hente skønne shakira hjem .. uf! hun er en køn lille misser.

Kommentér på:
Indkøb & klargøring

Annonce