{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

En lille tanke? (Stamtavle) {{forumTopicSubject}}

***Goddag***
Godt nytår til alle jer derude! - Sad lige og kiggede den købekontrakt igennem på min lille troldepus.
Kom til at tænke over noget....

Da jeg hentede Troldepus fik vi af vide at ventetiden på stamtavlerne var rigtig lang tid pga. noget med bogføren inden fra (Fife)
- Mit undrende spørgsmål er så bare... Har hørt en registreret opdrætter må da ikke sælge en killing uden stamtavlen?

Vi har sammen udfyldt købskontrakten og skrevet under. Hun sagde de ville sende stamtavlen så snart den kom...
Hvor lang ventetid er der cirka?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille tanke? (Stamtavle)
  • #1   1. jan 2008 hejsa.
    jeg har fået alle mine tilsendt fordi de ikke var klar. der har ingen problemer været. ss


  • #2   1. jan 2008 lige nu er der ikke specielt lang ventetid... de fleste skulle være ekspederet videre...

    Og jo i den tid der har været problemer med og få tavlerne afsted til tiden har fife givet os opdrættere lov at sælge uden stamtavle...
    Ved også at klubbernes stambogsførere har sendt bekræftigelser til opdrætterne som de kunne sende med killingen..
    Jeg fik desværre ikke en men min killing fra 20 Juni 2007 har fået sin stamtavle nu!


  • #3   1. jan 2008 ***Smiler***
    Okay, mange tak! Blev jo lidt usikker da jeg sad og tænkte nærmere over det hele. Vi har heller ikke fået nogen bekræftelse med ham, men vi har da den underskrevet kontrakt og så hendes ord på at hun sendte den så snart den var ankommet smiley


  • #4   1. jan 2008 jeg tror jeg ventede lidt over en måned på min, men jeg fik så bare bekræftelsen på at stamtavlen var søgt med på katten.

  • #5   1. jan 2008 **Hej**
    Tak smiley Jeg må vel bare vente, men ville så gerne melde ham til udstilling - selvfølgelig skal han lige blive større før. Men det bliver spændende.

    Har ikke fået et bevis på stamtavlen er søgt, men tror da på min opdrætter + det at på købekontrakten kan jeg jo se forældrenes stambog nr.


  • #6   1. jan 2008 du kan sagtens tilmelde ham til udstilling...

    Der hvor stambogsnr. skal stå skriver du bare er søgt....
    resten af oplysningerne kan du få af opdrætter hvis du er i tvivl...


  • #7   1. jan 2008 MH - Jeg ville, hvis jeg var dig, tage ham med på udstilling fra han var helt bette af (self de 3 mdr som påkrævet) så når han at vænne sig til det mens han er i en alder hvor man tager nye indtryk nemmere.. Og så bliver det ikke så stort et chok som hvis han bliver voksen inden.

    Da jeg købte min mco dreng i medio november var hans tavle heller ikke kommet endnu, jeg fik dog bekræftigelsen på at den var søgt med. Stamtavlen fik jeg her engang i december.
    Og havde da nået at være på en udstilling med ham, samt tilmelde ham til en ny :o)


Kommentér på:
En lille tanke? (Stamtavle)

Annonce