Jeg har brug for lidt råd/hjælp Jeg har brug for lidt råd/hjælp
Min kat ja hmm den blev fundet i en opvarmet garage midt i vinteren da den var ca ½ år gammel og de sendte den til min mor's dyrelæge hvor de tjekkede den for sygedomme osv. Den var ok :o) Min mor's ene kat skulle der ud i den uge hvor de havde den og hun kunne ikk lade den lille nuttet killing dø så hun tog den hjem - hvor de så fandt ud af det er en RIGTIG enspænder..
Så tog jeg ham ind og som der står i han's beskrivelser legede jeg meget med ham. Og jeg mener ikk det jeg har gjort skulle være grund nok til at han er som han er..
Han kan side ved siden af mig og spinde og kælen og man nusser ham så som man normalt gør og vil tage ham op også sidder han bare i ens arm. Skal lige siges vi kan ellers godt kan bære på ham det kan han for det meste godt lide!!
Ellers kan man ligge sig i sengen og lige pludselig kommer han løbende og flyver lige op til en med kløerne og væk igen..
Min dyrehandler sagde jeg skulle prøve at væse af ham som han's mor ville gøre JA okay har jeg prøvet.. *GG* Han kigger bare på en som om man er total tosset og han gør det alligevel igen. Min dyrelæge siger han ikk fejler noget så han er ikk tosset...
Så hvis der er nogle der har et godt råd eller tips så skriv dem endelig til mig. For jeg kan ikk klare det mere. Jeg bliver sq så sur hver gang (bare rolig gør ham ikk ondt)
nov 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 42 Svar: 255
Så mit bud er nok at det er fordi han keder sig og så vil han lege som i plejede at gøre...
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 10
Okay.. Det er bare flere år siden jeg har leget med han på den måde.. Og jeg leger med han flere gange dagligt med bold og snor osv for at han skal føle sig underholdt og blive træt.. Men det virker ikk rigtig. :o(.. Men mange tak for dit tip *S*
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 10
Nej er han ikk han kryber helt sammen når han er ude har prøvet en hel sommer hvor vi var ude hver dag.. Men han vil ikk han løber ind med det samme og står en dør åben går han ikk ud af sig selv.. Og min mor har 4 katte vi har prøvet at se om de vil sammen med ham i snor eller i en transporter for har flyver lige i flæsket på dem hvis han er fri.. Så jeg aner ikk hvorfor han er en enspænder eller angriber
Jeg har brug for lidt råd/hjælp