12.841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hængemave hos ungkat hængemave hos ungkat

Kahlua som er en steriliseret hunkat på lidt over et år, har lidt hængemave - en håndfuld ca. folk har spurgt om hun har haft killinger - hvad hun ikke har.
Hun er ikke overvægtig - vejer 4 kg. Min faster som arbejder på en dyreklinik sagde, at det kunne være fordi hun er steriliseret. Nu så jeg lige i en anden tråd, at en kat som lignede den var gravid måske ku have orm..
Er det bare fordi hun er steriliseret, har orm eller er overvægtig kun på maven?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hængemave hos ungkat
  • #1   3. jan 2008 min gamle hunkat fik hænge mave efter at værer blevet
    steriliseret....det var nomalt fik jeg af vide

• #2   3. jan 2008 det er ret alm kendt at neutraliserede katte får hængemave især hvis de er blevet neutraliseret i en tidlig alder

• #3   3. jan 2008 Hun blev da hun var omkring ½ år. Min anden kat blev først steriliseret, da den var ni md og den har ingen hængemave. nå men glad for at det måske er den eneste grund. Frygtede lidt at komme til vores årlige dyrelægetjek, hvis hun var for tyk smiley

• #4   3. jan 2008 når man kigger på billeder af hende så ser hun på ingen måde ud til at værer for tyk

• #5   3. jan 2008 Det får de fleste neutraliserede katte. Det er ligesom et lille fedtdepot som de får, og det er stort set umuligt at slippe af med igen. Selv udsultede kastrater har ofte denne lille "delle".

Begge dine katte ser ud til at være i fin foderstand uden at være for tykke. Så tag du rolig til dit prlige dyrlægetjek med god samvittighed.

• #7   3. jan 2008 Min hunkat har også hængemave (eller hængefedtdeller hihi, håber ikke hun ser det her, så tror jeg hun bliver fornærmet)
    Jeg tror helt sikkert det har noget med hendes sterilisation at gøre, da den først er kommet efter den. Men den ser nu ikke ud til at irreterere hende på nogen måde.

• #8   3. jan 2008 Min har også hængedeller inde ved lårene:)

• #9   3. jan 2008 Min dyrlæge har fortalt mig at 90% eller mere udvikler denne "delle" efter neutralisation, og det ikke hænger sammen med at katten er overvægtig. Selv min meget slanke Coco har en lille delle.

• #10   4. jan 2008 Hmm... Jeg tror, at den fedtfordeling måske også har noget med generne at gøre, (kender den desværre fra mig selv, og jeg er ellers hverken tyk eller neutraliseret smiley )
    Mine hankastrater slankede sig i sommer, så de faktisk blev rigeligt smalle - set ovenfra altså. Derimod havde de - set fra siden - en ganske anden silhuet. De slanke hofter til trods, hang der stadig en stadig en portion blæverfedtbudding under maven.
    Nu har de igen taget på, og den ene trænger i hvert fald til at tabe sig. Min veninde siger, at han ligner en kæmpevingummibamse :S

• Ellen H
    Ellen H Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #12   7. nov 2017 Har to katte.. en han og en hun.. hannen er 6 år,og har altid haft hængemave.. og den unge på 1 år har også .. De mangler bestemt IKKE noget??
    De er mest indekatte.. mon det kan ha noget at sige?

Kommentér på:
hængemave hos ungkat

Annonce