4.906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Laangt ude!!! gav katten sovepille Laangt ude!!! gav katten sovepille

Mor fortalte mig i dag(I en MEGET aggressiv tone..hehe) at en af hindes veninder havde ringet til hinde i går aftes og spurgt mor om hun ikke ville komme og kikke til hindes kat da den gik rundt og hylede.Det gad mor ikke for for det første så er det en ung hankatt og de kan jo godt hyle lidt efter damer engang i mellem og i tilleg havde damens hund netop flyttet så det kunne jo også være at den kaldet efter hunden jo.Så mor vælger at blive hjemme.
En time senere singer veninden igen....hun kunne ikke få katten til at falde til ro så nu havde hun givet den en halv sovepille!!!! Mor var stikktosset!!! Man doper da ikke sine katte for at få ro på dem!! Og hun har givet den en halv af sine egne piller.....og meneske medisin kan jo være livsfarlig for dyr!!!
Så nu er mor forbannet og vil forsøge at få kattene fra hinde da hun mener at hun ikke burde ha dem når hun gør sådant noget!
Hva mener I??
Jeg er altså enig med mor!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laangt ude!!! gav katten sovepille
  • #1   8. jan 2008 Det er komplet hjernedødt..! Kan kun være på jeres side, se og få den kat væk fra den dame.

• #2   8. jan 2008 Tina M: HUn lader som om hun ikke er hjemme i dag helt klart for at uungå at min mor får fatt på hinde (eller kattene) Jeg så den gældende kat i vinduet hos hinde da jeg cyklede forbi på vej hjem fra skolen så han er vågen igen,men aligevel...!!!!!
    Og hvad med næste gang han føler for at lave lyde???

• #3   8. jan 2008 Så må hun kasterere den, for at undgå den siger en masse sjove lyde..

• #4   8. jan 2008 Det kommer hun nok ikke til for det koster jo penge ikke.Og mor har ikke indtryk af at det er en ting veninden prioriterer.
    Og når hun gav den en halv pille i går......så man man jo også tænke....har hun gjort det før??....og vil hun gøre det igen?.....

• #5   8. jan 2008 Hopper lidt væk fra emnet ... og alligevel!
    Jeg kan se på din profil, at I har en hankat, Tarzan, fra 2006, som bortgives, de han "angriber" hunkattene.

Han opfører sig HELT normalt, da han er kønsmoden (du skriver, det er en han). Det holder han op med, hvis han bliver kastreret.

Og I får akkurat samme problem, hvis din mor henter sin venindes hankat, for han er sikkert også blevet kønsmoden, og det er derfor han går og hyler efter hunkatte.

• #6   8. jan 2008 Mega: Der skal altså stå hankattene...hehehe.
    Den eneste han ikke flyver på er Tempo.
    Hvis mor henter de 2 katte hos sin veninde så bliver de givet væk til nye hjem for vi har nok selv:-)

• #7   8. jan 2008 Sig mig lige: Er der ingen af jeres hankatte, der er kastreret? Hvis nej, har I så tænkt på, at de er med til at sætte en masse små uønskede killinger i verden, der går en kummerlig tilværelse i møde? (Kan forstår fra din profil, de kommer ud).

• #8   8. jan 2008 Tango er kastreret,Tempo er for ung til at kastreres og han kommer heller ikke ud for mor syns ahn er for lille.Tarzan er ikke kastreret og han går hvor han vil for han vil jo ikke være her.

• #9   8. jan 2008 Men så går tarzan jo og laver killinger når han vil, det er det Mega mener... Jeg tror I vlle få en helt anden kat hvis I får ham kastereret, så kan I få Tempo kasteret også, så sparer I penge... Tempo vil nok også hoppe på de andre katte når han bliver kønsmoden,og så står I med det samme problem igen!! Kan du se det er skruen uden ende?

• #10   8. jan 2008 Ja det kan jeg jo godt se. Men tror i da at han tæsker tango fordi den er kastreret?

• #11   8. jan 2008 I dag er det helt almindeligt og UFARLIGT at lade killinger, også hunkillinger, neutralisere, når de er ca. 12 uger gamle. De kommer sig også meget hurtigere, end hvis det gøres senere. Man skal huske at lade dem øremærke samtidig.

• #12   8. jan 2008 Nej han banker ikke den anden kat fordi den anden er kasteret, mrn fordi han ikke er! En ukasteret kat vl beskytte sit territorium, og skræmmer alle andre der prøver at stjæle hans ejendom væk, det er hans hormoner! Kasterere ham, og han ville ikek have alle de hormoner, og han vil blive en roligere og mere kælen kat!!!

• #13   8. jan 2008 - og lade de andre katte være

Kommentér på:
Laangt ude!!! gav katten sovepille

Annonce