{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

katte åbner døren {{forumTopicSubject}}

mine killinger sover ikke i soveværelset om natten fordi de vågner på mærkelige tidspunkter og vil lege "fang foden under dynen"
Vi har så haft lukket døren ind til soveværelset og de sover så i stuen og bliver lukket ind til hygge om morgenen..De kommer hen til døren når vores vækkeur ringer.
Imorges skete det så..pludselig lå der to katte i sengen og jeg havde ikk lukket dem ind. Nå men jeg smed dem ud og lukkede døren, men tre minutter senere ligger der igen en kat på min hovedpude. Så går det op for mig..de kan selv åbne døren og det er slut med vores nattero.

Nogen der har gode råd til hvordan vi undgår at de kan komme ind? døren kan ikk vendes så den åbner udad istedet for indad, og den kan heller ikk låses.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte åbner døren
  • #1   11. jan 2008 vend håndtaget op af, så det ikke er vand ret, med lod ret


  • #2   11. jan 2008 ja hade ikke lig tænkt på rundt håndtag

  • #3   11. jan 2008 LOL. Ja undskyld, men jeg havde nok overgivet mig til nogle katte der så åbenlyst ønsker jeres selskab!

    Held og lykke med at finde en løsning!


  • #4   11. jan 2008 hehe gør Qato også,, vi låste døren i 14 dage og så havde han opgivet det.. men men men skal lige siges at din nattero er ødelagt i de første mange dage

  • #5   11. jan 2008 Jeg tror at det hjælper med rundt håntag....det kan godt komme til at se lidt dumt ud med et håndtag der vender stik op i luften....Dermed ikke sagt at det er en dårlig idé! Held og lykke!;P


  • #6   11. jan 2008 Hehe vend håndtaget:-)

  • #7   11. jan 2008 skal lige siges at Qato også kunne med vendt håndtag

  • #8   12. jan 2008 Ville gerne overgi mig hvis de ku sove natten igennem, eller i det mindste ikk gik amok på mine fødder hver 3. time. Det er da dejligt at være elsket! men jeg er et virkeligt dårligt menneske hvis jeg ikk får søvn! Vil undersøge om man kan få sådan et rundt håndtag..og indtil da må vasketøjskurven så bare stilles så den blokerer..er ret tung..hehe

  • #9   12. jan 2008 haha min Picco gør det samme, han hader når en dør blir lukket!! Når min svigerforældre overnatter her så sætter de en stol for døren ( de får nemlig vores soveværelse) de er ikke så glad for og have vores katte til og sove sammen med dem :O)

  • #11   12. jan 2008 Nina P.

    Jeg er bestemt selv et af det mennesker der bliver skal vi sige urimlig, hvis jeg ikke får min søvn. I starten kom vores killinger heller ikke i soveværelset, at netop den grund. De har så siden sidste weekend fået lov til at komme derned. Den første nat var jeg lige ved at løfte dem ud, men holdt ud. Allerede anden dagen lagde de sig stille og rolig ned og sov.

    Jeg kan naturligvis ikke vide om det ville ske for dine, men hvis du har mod på det, og ikke har anden grund end søvn til at dine katte ikke må være i soveværelset, kunne du evt. afprøve det en dag, hvor du ikke nødvendigvis skal tidligt op næste morgen!


  • #12   12. jan 2008 God idé


  • #13   13. jan 2008 jeg må indrømme at pt fælder de ret meget, de smider dunet hvid killingepels alle vegne. Og jeg synes ikk det er så rart med formeget af det i sengen. Lider af mild støvallergi. ikke allergisk overfor katte, men jeg tror ikk det med at sove med pels i ansigtet ige er sagen. Så det er også en faktor. Men det er nu mest min anttesøvn..hehe. Elsker de små bæster som ind i h....men sove sammen skal vi ikk..undtagen når jeg snupper en lur på sofaen, det er nemlig det bedste de ved..så er der dømt bunke på mor!
    Vi har sien den dag de fandt ud af at åbne døren, haft vaksetøjskurven foran døren. dette gør at de ikk kan skubbe den op, men det stopper dem bestemt ikk fra at prøve. Hehe..skøre katte. I nat sov de begge med potere ind under døren, hvilket jo gør ondt i en kattemors hjerte at de længes sådan efter at komme ind, men den går bare ikke. Mit soveværelse og min nattesøvn er helligt!


Kommentér på:
katte åbner døren

Annonce