{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Michelle E
Michelle E
Tilmeldt:
5. dec 2017
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 3

Lidt for hurtig killing {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en killing som kom lidt for hurtigt rundt om hjørnet og knaldede hovedet ind i dørkarmen. Kan se hun har fået en lille hudafskrabning over øjet, Og hun virker lidt overrasket. Hun spiser dog og drikker vand og leger også en gang imellem, så er det noget jeg skal være bekymret om, eller skal jeg bare holde lidt ekstra øje med hende i dag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt for hurtig killing
  • #1   28. jul 2019 Jeg ville holde meget øje med killingen, og ved den mindste tvivl ville jeg være hos dyrlægen. Killinger tåler ikke helt så meget, da deres hjerneskal ikke er udvokset og hård endnu. Jeg skulle have haft en killing, som desværre faldt ned af en trappe. Dagen efter var han død. smiley

  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #2   28. jul 2019 Du skal helt bestemt holde hende inde de næste ca. 3 dage og holde ekstra øje med hende.
    For at hævelsen / bulen ikke bliver alt for stor, er det godt forsigtigt at putte lidt vand på området, hvor hun slog sig. Det nedsætter kroppens mobilisering af væske til området, og dermed risikoen for at hævelsen bliver for stor.
    En hævelse går oftest lige så meget indad som udad. Derfor er det vigtigt at holde øje med katten og køle / putte vand på området med jævne mellemrum.
    Pas på hun ikke bliver bange - hun må helst ikke spurte runde de første ca. 3 dage.

    RIGTIG GOD BEDRING!!!

    De allerbedste hilsener


Kommentér på:
Lidt for hurtig killing

Annonce