{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Kat der gerne må tage på hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Syntes gerne mine kære misser må tage lidt på det sker der hvist ikke noget ved smiley Syntes de er lidt små osv. Men hvad skal jeg give dem? My er alergiger så jeg kan ikke bare skifte fodder. og olie på maden gidder de ikk spise. Hvad gør man så??? Har spurgt mange steder hos dyrlæger dyreforetninger osv. så nu ville jeg hører om i evt kunne nogle ider smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat der gerne må tage på hjælp søges
  • #1   13. jan 2008 Jeg har to killinger som også skulle have lige lidt ekstra på sidebenene i starten. Der fik jeg af dyrehanldleren at vide a hill's killinge vådfoder er emminent til formålet da der er rigtig mane gode fedtstoffer i. Og kattene elsker det og har taget en del på så de nu er nogle rigtige bamser. Ikk at de var undervægtige før, men som du siger, lidt ekstra fyld kunne ikk skade..hehe

  • #2   13. jan 2008 Hvad med R.C hypoallergenic fra dyrlægen, mener at der er ret høj fedtprocent i.

  • #3   14. jan 2008 Nu ved jeg jo ikke lige hvilken allergi, dine katte har men rådspørg evt. din dyrlæge inden du prøver noget nyt foder, men tror altså godt at de kan tåle Royal Canin og Hill´s.

    Mine killinger skal tage på, så de får Intestinal S/O, Sensitivity S/O (and/ris + kylling/ris) altsammen vådfoder fra Royal Canin. foruden deres tør foder som ligeledes er Intestinal fra RC.

    Tror bestemt også voksne katte vil nyde det!



  • #4   14. jan 2008 RC perser tørkost, både til voksne og til killinger indeholder mere fedt end det tørkost til andre racer

Kommentér på:
Kat der gerne må tage på hjælp søges

Annonce