{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Neutralisering imorgen! {{forumTopicSubject}}

Ååh mine to små skal neutraliseres imorgen, og jeg må sQ indrømme at jeg er blevet rimlig nervøs for at der skal ske noget med dem. (læste om en kat der var død pga. den ikke kunne tåle bedøvelsen) og det hjalp ikke lige frem på mine nerver. Man holder jo af de små pus!
Jeg er også nervøs for at min hunkat skal gå hen og blive sky igen nu hvor hun endelig er ved at være "faldet til ro".
GLÆDER mig bare til det er overstået og jeg har dem hjemme igen, mest for deres men også for mine nervers skyld smiley
Hvor lang tid plejer sådan noget at tage? jeg skal aflevere dem kl. 9 imorgen tidlig så sidst på eftermiddagen kan jeg hente dem måske?
og hvordan har de det og opfører sig bagefter?
og hvad skal jeg gøre i tilfælde af at hun piller i sine sting? jeg skal jo også arbejde så jeg kan ikke holde med hende heletiden smiley

Håber meget der er nogen der vil dele deres erfaringer med mig?

Hilsen en stor og (måske) over nervøs spørge-jørgen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutralisering imorgen!
  • #1   14. jan 2008 Da Oskar og Nala skulle neutraliseres, afleverede jeg dem kl. halv 9 og hentede dem ca. halv 3.-3, Oskar var allerede frisk og var klar til at komme hjem. Nala var stadigvæk meget påvirket af nakosen og kunne ikke rigtig noget, og da hun hele tiden søgede ned til såret gav dyrlægen hende krave på.. Oskar var helt frisk om aften mens Nala stadig var påvirket. Det tog Nala nogle dage at komme over sterilistionen, men synes at man tit læser at de de er friske dagen efter.. Og Held og Lykke med dem. De skal nok klare det:)

  • #2   14. jan 2008 tak jeg er bare så nervøs!
    men jeg tror også at jeg er lidt af en "pylrer-mor"
    smiley


Kommentér på:
Neutralisering imorgen!

Annonce