{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

Vi har mistet Malou! {{forumTopicSubject}}

Vores smukke elskelige Malou, familiens lille bamse er her ikke mere!

Jeg fatter ikke, at min lille bamse kun skulle have så kort tid blandt os, men jeg er så taknemmelig for, at jeg fik lov til at tage del i hendes alt alt for korte liv.

Tak til alle jer der har fulgt hende herinde.

Jeg håber I bærer over med mig, for jeg kan ikke få over mit hjerte at slette hende herinde fra lige nu. Det gør for ondt!




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har mistet Malou!
  • #1   21. jan 2008 Åh nej ven, det er jeg da rigtig ked af at høre!
    Sådan noget er meget trælst, men heldigvis har du de gode minder, og det kan ingen tage fra dig.

    Stort trøstepotekrammer herfra.


  • #2   21. jan 2008 Kæreste Mai

    Hvor gør det mig ondt :´-(((((

    Jeg ved, hvordan du har kæmpet for din lille skat, hvor er det tragisk.

    Jeg håber, at du på et tidspunkt, er klar til at dele, hvad de nærmere omstændigheder var.

    Lige nu sender jeg dig et trøstekram, det er et stort chok, de var jo begyndt at tage så fint på :´-(((((


  • #3   21. jan 2008 det er jeg ked af og høre.. forstår godt at du ikke fjerne hende..

  • #4   21. jan 2008 Hej mai, det er jeg ked af a høre. Har så sent som i formiddags været inde og beundre den lille skønhed. Hvor forfærdeligt at miste hende så tidligt! Kan ik forestille mig din smerte, men du har dog stadig den dejlige Aslan at glæde dig over. Trøstekram herfra også.

  • #5   21. jan 2008 kærlige tanker her fra knus til jer og et lys for den smukke mis

  • #6   21. jan 2008 oh mai det gør mig virkelig ondt at høre, har sådan heppet for den lille mis..
    Kan desværre ikke gøre så meget andet end at sende dig min dybeste medfølelse og tanker...

    Knus


  • #7   21. jan 2008 Kære Mai.
    Det er dog trist, at lille Malou skulle dø i en så tidlig alder.Du har min dybeste medfølelse og er i mine tanker.
    Knus og trøstekram


  • #8   21. jan 2008 ååh nej dog kære Mai smiley det var da rigtig synd , hun var virkelig flot .. det er jeg rigtig ked af, og det må være så hårdt for jer !

    når du har lyst og overskud, må du meget gerne fotælle hvad der skete ..


  • #9   21. jan 2008 Åh Mai.

    Det gør mig frygtelig ondt.

    Jeg ved at du har gjort alt i din magt for at hun skulle få det bedre.

    Min dybeste medfølelse.


  • #10   21. jan 2008 NEEEEJ for fanden :((((

    Hvor er jeg bare ked af at læse det... Hvad søren er der sket?? Du kan evt. skrive i BC..

    For fanden hvor er det trist Mai... Jeg sender de største knus til dig og familien... Det havde I ikke fortjent... I har jo kæmpet så hårdt for hende....

    Ååååh søde - jeg føler sådan med jer....





  • #11   21. jan 2008 Kære Mai..
    Det gør mig rigtig ondt at høre.Vidste slet ikke hun var syg.Håber du vil fortælle om det,når du er klar..

    Sender et kæmpe trøstekram til til dig og mange tanker til den lille Malou ...

    Gitte.


  • #12   21. jan 2008 Min kæreste Mai - tænk at I skulle rammes af dette oveni alt det andet, I har været igennem.

    Det føles meget uretfærdigt, at hun måtte forlade jer. Jeres skønne langhårede British Shorthair er her ikke mere. Jeg sender mine bedste tanker med hende over regnbuebroen og tænder et lys for hende.

    Du er i mine tanker, det skal du vide.

    Kram May-Britt


  • #14   21. jan 2008 Ihhh hvor er det dog bare en sørgelig historie. Troede ik der var mere i posen til jer smiley

    Mange potekram fra os alle her på matriklen


  • #15   21. jan 2008 Uha det havde jeg godt nok ikk troet for hun lod da til at være frisk hva jeg kan forstå.. men har så ikk fulgt med hvis du har skrevet andre tråde da jeg har været i kbh..

    men ville lige vise min medfølesle..

    ses på den anden side Malou..


  • #17   21. jan 2008 Åh nej Mai!!

    Det er jeg utrolig ked af at høre *snøft* Jeg er oprigtig ked af at smukke skønne lille Malou ikke fik lov til at leve længere. Du har ellers kæmpet så hårdt for hende.

    Ære være hendes minde og mange store trøstekrammer til Jer og ikke mindst Aslan som har mistet sin dejlige søster.


  • #18   21. jan 2008 åhh nej hvor gør det mig bareondt mai.

    stort trøste kram til dig.


  • #19   21. jan 2008 Hej Mai
    Det gør mig Meget ondt at høre :o(
    trøstekram til jer..



  • #20   21. jan 2008 Åh nej dog!!! Det gør mig utroligt ondt fotr dig! Ved hvor meget du har kæmpet for de to. Og det gik jo endelig den rigtige vej med vægt og minus giardia.
    Var det hjertet eller?




  • #21   22. jan 2008 Kære Mai...

    Det gør mig rigtig ondt at høre. Jeg vidste heller ikke at hun var syg... Du må have det så forfærdeligt lige nu, det er sempelthen mit største maridt, den dag jeg skal miste en af mine...

    Det er godt at I har nogle gode minder at huske tilbage på. Hun var sådan en dejlig pige, det var synd hun ikke skulle få lov til at blive her længere tid...

    Jeg føler virkelig med dig... og sender en masse knuser og trøste krammer herfra os... Tænker på dig.


  • #22   22. jan 2008 Sender tusind tanker og knus herfra :-(((((

  • #23   22. jan 2008 Det gør mig forfærdeligt ondt på dine vegne.. ved desværre hvordan det føles...

    Du bliver nød til at tænke på, at hun har det godt hvor hun er nu.. Det er svært men det kan sommetider trøste lidt i den svære tid..

    Mange tanker og trøstekram herfra..

    R.I.P Lille Malou, Min Felix og alle de andre katte ved regnbuebroen skal nok passe på dig.


  • #24   22. jan 2008 Tusind tak for jeres søde ord!

    Jeg skrev tidligere, at Malou ville forblive her hos os og at når den tid kom, ville vi tage en værdig afsted med hende! Afskeden kom så i går, alt alt for tidligt og hurtigere end vi havde troet/håbet at den ville gøre!

    Det gør, som mange af jer desværre ved, alt alt for ondt at miste et væsen man elsker.

    De fleste dyr er for deres mennesker, ikke blot er et kæledyr, men en del af den familie de indgår i. Sådan var det også med Malou, til trods for at vi kun have så kort tid sammen med hende!

    Malou havde en særlig plads i vores hjerter. Først og fremmest var Malou Lærkes killing, da de to fra første dag forgudede hinanden. Malou sov hver nat under Lærkes dyne og veg ikke fra Lærkes side, når Lærke var hjemme!

    Resten af familien var dybt beæret, når Malou lejlighedsvis lagde sig tilrette på ens skød. Malou havde nøje udvalgte mennesker og vi var ikke i tvivl om, hvor vi hver især rangerede på hendes liste.

    Malou var en utrolig lækker killing, især var hendes forhold til Aslan bemærkelsværdigt. De var knyttet til hinanden, som kun to der altid har været sammen, kan være knyttet til hinanden.

    Malou var jo mit "hjerte-bamse" - hende jeg altid var så bekymret for. Som de fleste af jer ved har Malou allerede fra den første dag været syg: underernæret, testet positiv for giardia og hæmolytisk E.coli, fik konstateret hjertefejl, men hun har haft viljen til at kæmpe imod og hun har formået at besejre al den modgang og sygdom!

    I sidste uge fik vi svar på de sidste prøver og alt var godt! Hjertet skulle kontrolleres om et halvt år, men alt andet var væk!

    Derfor var det et chok, da Malou´s mave pludselig bulede ud og var hård. Vi fik en akut tid ude hos dyrlægen og han kunne kun konstatere, at der intet var at gøre for Malou.

    Desværre har alt det Malou har været igennem, bevirket at hun ikke havde modstandskraft til at bekæmpe den coronavirus, som mine bamser desværre også var/er smittet med, og det bevirkede at virusen hos Malou udviklede sig til FIP.

    Den eneste trøst vi kan finde i alt det her er at hun gav os så megen glæde den korte tid vi fik lov til at kende hende, samt at hun hos os var dybt elsket, hvilket vi bilder os ind, at hun ikke var i tvivl om. Den største trøst er dog at vide, at det nu kun er os der lider, Malou har endelig fået fred!






  • #25   22. jan 2008 åhe Mai, det er jeg forfærdelig ked af at høre, sender mine medfølelser og gode tanker...

    R.I.P lille smukke Malou


  • #26   22. jan 2008 Hvor er det synd for jer, I har virkelig kæmpet hårdt for jeres 2 skønne misser. Det er så synd at hun ikke klarede det.

    Knus og potekram fra Jeanette


  • #27   22. jan 2008 ååh hun lød fantastisk .. hvor er det bare synd Mai smiley
    stakkels lille pige, det havde hun ikke fortjent ..

    sov sødt smukke Malou


  • #28   22. jan 2008 Næh det stakkels lille skind, hvor har hun dog været meget igennem i det korte liv hun havde. Jeg kender ikke så meget til FIP andet end det er en frygtelig sygdom. Jeg håber ikke at lille Aslan også er smittet.

    Mange varme tanker og krammer Tina


  • #29   22. jan 2008 Søde Mai.

    Tak for dit indlæg om Malou´s sygdom..stakkels lille pige..
    Jeg var slet ikke klar over at hun havde været skidt før din tråd her;o(

    Forstår godt,at det gør ondt i jer..Den smukke misepige har det godt nu, og tænk på den tid I havde sammen med hende.Det kan I tænke tilbage på,selv om det er svært i øjeblikket.

    Et stort trøstekram til jer fra Gitte.


  • #30   22. jan 2008 Tina D.

    Det er faktisk mest sansynligt at Aslan er smittet, men det er ikke sikkert at han udvikler FIP.


  • #31   22. jan 2008 Mai T - Du mener at Aslan nok har corona virussen, men at den forhåbentligt ikke muterer til FIP hos ham? Eller?

    Og ØV hvor sørgeligt at hun skulle udsætte for det, når hun nu lige var på højkant igen :o(


  • #32   23. jan 2008 Eva.

    Sådan som jeg har forstået det, så har Aslan sandsynligvis smitten i sig, men noget tyder på at hans immunsystem, har været stærkere end Malous, således at han har kunne bekæmpe virusen så den ikke har fået lov til at få udvikle sig/ mutere til FIP.



  • #33   23. jan 2008 Mai:
    Jeg tror, at du og Eva mener det samme.
    Jeg håber, at Aslan forbliver stærk, det håber jeg så inderligt... Jeg har tænkt så meget på Malou, det gør mig så ondt, selv Lars fik en sms med den triste meddelelse (han er på lederkonference) og jeg kan stadig ikke finde mening med, at det skulle gå sådan. :´-(


  • #34   23. jan 2008 Pernille.

    Det var også mit indtryk at Eva og jeg mente det samme.

    Jeg håber bare at Aslan ALDRIG udvikler FIP i nogen form. Malou havde den våde form!

    Hold da op hvor jeg savner den lille smuksak! Jeg gør ikke andet end tuder for tiden!


  • #35   23. jan 2008 Mai: Jeg kan godt forstå, at du græder, det er også helt forfærdeligt og meningsløst...

  • #36   24. jan 2008 puha, får en hel klump i halsen når jeg læser dette.
    kæmpe trøstekrams herfra


Kommentér på:
Vi har mistet Malou!

Annonce