{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Integration.... {{forumTopicSubject}}

Det regner i aften - meget og har gjort det hele dagen.
Det burde ikke komme bag på mig men... terrassemissen overvejer vist at flytte ind.

Elvis er okay med det, Lucas er nysgerrig - men Freddie er bange for ham - og om 3 minutter har han 9 års fødselsdag og han skal jo ikke have en hadegave.

Han er en meget rolig kat - sådan en ældre herre smiley Dyrlægen siger 8 år - jeg siger 10.
Tilsyneladende skal han ikke tisse....... han kan også sagtens spise inde, men han har endnu ikke knækket koden til, hvad man bruger en kattebakke til - og jeg vil jo ikke have griseri.
Han kan ikke finde ud af at sige miav - det lyder som et kort "bip".

For en gangs skyld står jeg med et integrationsproblem.
Hvordan får jeg Freddie og ham til at acceptere hinanden? Freddie er kommet ud af soveværelset - mega sur og hvæser! Han har fået en på kassen udenfor, så det er forståeligt nok, men når missen er inde, virker han underdanig.

Hvordan får jeg ham til at forstå hvordan en kattebakke skal bruges?
Det er den sværeste integration til dato - og det var ikke med i min plan...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Integration....
  • #1   11. aug 2019 Prøv med en ekstra kattebakke hvor du kommer jord i og stille blande det op. For nogle virker tricket.

    Angående sammenføring kan det være så svært. Feliway, kalm, calm, bach jeg ville nok prøve og ellers har dyrlægen noget til meget nervøse katte. Måske kan det lette sammenføringen, og måske bliver det aldrig helt godt. Sådan er det desværre med katte.


  • #2   11. aug 2019 Mht. wc kan den så ikke bare blive lukket ud hvis den skal.
    Vi har også kattebakke som Gustav ikke bruger men engang han var syg brugte han den alligevel efter at have gået fra dør til dør og miavet over en time.
    De vil helst grave så jeg tror den finder ud af det af sig selv smiley


  • #3   11. aug 2019 What a night!
    Det blev jo sengetid og Elvis skulle absolut med i seng og det fik vi da også ordnet - men:
    "Skal du ikke tisse?" Det regner! Godt så.
    Det så ud til at ordne sig, alle sov - næsten da.
    Jeg kunne ikke sove. Jeg havde glemt at sætte mad til Elvis, så jeg måtte op for 117. gang og der var det lidt som om terrassemissen havde fået klaustrofobi, det var jo mørkt og jeg var væk.. Det er nemlig det der sker - pludselig får han paranoia og skal ud ASAP! Sådan var det også kl. meget sent. Roen faldt over det lille hjem - og nu står han klar til at komme ind igen smiley
    Jo Morten.
    Han må gerne komme ud at tisse, men jeg skal kunne stole på ham eks. når jeg ikke er hjemme og om natten. Der er ingen service her om natten - der sover vi og så må de gå på bakken.
    Så han er inde i bidder og så må vi jo se hvordan det går, om han overhovedet kan integreres. I så fald, skal det være i orden til vinter.


  • #4   11. aug 2019 tænker at det vil være en god ting at gøre det i bidder
    så mødes de alle i en kort periode hvorefter de kan få det som de plejer. dermed kan de vænne sig til hinanden uden at stresse hinanden mere end nødvendigt

    det skal nok gå


  • #5   11. aug 2019 Ting tager den tid ting tager - er det ikke sådan man siger????

  • #6   12. aug 2019 Jo og det må tages i kattenes tempo. Men det lyder da, som om det går sådan ok. smiley

  • #7   12. aug 2019 Det gør det også - men han er altså lidt farlig hvis han sidder i stuen og Freddie egentligt gerne vil ind smiley

    Omvendt, så er det også lidt utrygt at være omgivet af 3 bavianer der skal snuse en i r**** på samme tid.... Det er ikke så nemt at overskue smiley


  • Keld J
    Keld J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   14. aug 2019 Med hensyn til at lære terassemissen at bruge katte-bakke inde, kan du prøve, hvis muligt at finde et par af hans kattelorte ude og placere dem i hans bakke inde. Så vil bakken lugte af ham og vil derfor være hans.
    Held og lykke!


Kommentér på:
Integration....

Annonce