909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mager kat Mager kat

Jeg har 4 katte, alle fra 2007, de 3 ældste (ca. 6-8 mdr. gamle) de er alle pæne og godt i stand, men sidste skud på stammen, en lille han maine coon på 4 måneder er frygtelig tynd og jeg ynes overhoved ikke han tager på og hans appetit fejler ikke noget, han har også fået ormekur.

Hva kan der være galt og hva kan jeg eventuelt fodre ham med for at han tager på?

De får alle killingetørfoder hver dag, og 2-3 gange om ugen får de de der små bægre med vådfoder.

Hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mager kat
  • #1   26. jan 2008 Hvis du fodre den som der står på pakken og du er 100 på den ikke har orm, så syntes jeg du skulle tage en tur til dr. dyr med den, bare for en sikkerhedsskyld, det kan være de evt kan anbefalde dig noget foder..

Det kan også være din kat bare er en kat der ikke er så stor smiley

• #2   26. jan 2008 Karen P med killinger:-)))) .
    Det er også for dårligt jeg ikke har fået gjort det endnu.

Hvis du har lyst kan du se dem på min hjemmeside engstedet.dk men der er ikke kommet billeder af drengen endnu, kun af de andre

• #3   26. jan 2008 jeg har en fertil hankat som lige for tiden parrer damemisser, han har tabt sig, nu er jeg begyndt at give ham 1 ds A/D (fra dyrlægen) dagligt, jeg kan ikke se endnu om det hjælper da jeg er begyndt for få dage siden

• #4   27. jan 2008 Det er også forskelligt hvor høj deres forbrænding er. Jeg havde en mco hun som var utrolig slank selvom hun åd som et tærskeværk af de dyre mærker foder (hills, royal canin).

Man skal også regne med at en maine coon vokser stærkt og derfor kan det måske være et problem at tage på i drøjden også.

Kommentér på:
Mager kat

Annonce