9.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

løbetid, hvor længe står det på?? løbetid, hvor længe står det på??

min kat trunte er i løbetid for første gang, men hvor længe bliver det ved, det startede sidste søndag, tog af torsdag aften/ fredag dag men så fredag aften tog det til igen og er stadig slemt, hun kæler for alt selv sko og vores bruse forhæng, nu morsomt at se på men trælst at høre på

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid, hvor længe står det på??
  • #1   27. jan 2008 Min kat (steriliseret!!! ) var i løbetid i nøjagtig en uge. Hun fik så også p-piller for at stoppe det.
    Uha, jeg var ved at blive skør af hende. Hun larmede næsten uafbrudt.

• #2   27. jan 2008 nemlig...:-D Trunte harc også p piller onsdag torsdag fredag og så skal hun have hver fredag fremover...

• #3   27. jan 2008 Mener at en løbetid varer 5-10 dage og kommer igen efter en måneds tid.. Hvis ikke du neutraliserer katten, vil løbetiderne blive kraftigere og kraftigere og oftere og oftere, og det bliver meget frustrerende både for dig og katten..
    Så jeg vil råde dig på det kraftigste til at neutralisere hende.. smiley

Der følger ubehagelige bivirkninger med p-piller til katte, en risiko der slet ikke er værd at løbe (medmindre man er opdrætter og det drejer sig om en avlskat)

Citat fra dyrlægevagten: "Ikke alle katte kan tåle P-piller. En del katte kan ændre psyke og blive agressive eller få ændret adfærd. Bivirkninger i form af sygelige forandringer i livmoder, æggestokke og mælkekirtler kan ikke udelukkes."

Læs også det der står her..
    (link fjernet)

• #4   27. jan 2008 Nej jeg vil også helt sikkert fraråde brug af p-piller til katte. Min mors kat var tæt på døden pga akut livmoderbetændelse som er en af bivirkningerne fra p-piller. Den dyrlæge vi havde havde desværre ikke fortalt der var disse bivirkninger for så var hun blevet sterilliseret. Det er over 30 år siden og alle hunkatte vi har haft fremover er blevet sterilliserede. Det skal min nye lille Cirkeline også snart smiley

• #5   28. jan 2008 Min kat skal også under kniven igen. Hun er steriliseret en gang, men dyrlægen har åbenbart overset noget!!!
    P-pillerne er en nødløsning, og bliver kun brugt i en kortere periode, indtil jeg kan få hende steriliseret igen.

Kommentér på:
løbetid, hvor længe står det på??

Annonce