{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Pension {{forumTopicSubject}}

Vi skal måske på ferie her til sommer, og så skal vi have vores kat på en pension. Jeg ved bare ikke helt, om jeg har lyst til, at han skal være på pension i 14 dage. Det har han aldrig prøvet før. Jeg har et utrolig godt forhold til ham, og jeg er bare en smule bange for, om det kan ændre sig, hvis han kommer på pension..

Så vil lige høre, om jeres katte har været på pension før. Hvis de har, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan de havde det, der hvor de var, om de havde ændret sig, da de kom tilbage, eller hvis I har andre ting at tilføje omkring det..

Jeg er nemlig så meget i tvivl, om jeg har lyst til at han skal komme på pension, eller ej.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pension
  • #1   28. jan 2008 jeg vil sige at det da er bedst hvis din kat ka blive passet i eget hjem, det vil ihvertfald være det bedste for jers kat, da han så stadig vil føle sig tryg osv, en tur på et pensionat er ikke noget de fleste katte bryder sig om, jeg syntes så osse det er synd, men er det eneste måde ja så er det selvfølgelig bedre end bare at lade katten være alene hjemme i mange dage.
    kender i en el nogen som ku passe jeres kat i de 14 dage el måske kommer forbi 3 timer hver dag og fodre,nusse og rense kattebakke osv osv


  • #2   28. jan 2008 Jeg er nemlig heller ikke så meget for at han skal på pensionat. Har hørt fra nogen der havde en kat, som var på pensionat, at den var blevet meget anderledes efter den var kommet tilbage, og dem der arbejdede der, havde ikke taget sig særlig godt af den.

    Jeg ved ikke rigtig, om vi kender nogen, som vores kat kan komme over til, eller en, som kan komme og fodre den hver dag. Det skal vi nemlig lige have fundet ud af.
    Men jeg har fået lov at tage beslutningen, fordi jeg er den der har det bedste forhold til vores kat. Hvis jeg ikke vil have ham på pensionat, bliver vi bare hjemme.
    Ved godt det måske virker kedeligt, hvis vi gør det, men det vil jeg hellere, så jeg ved han har det godt,..
    Men det er en svær beslutning.


  • #3   28. jan 2008 jeg ved der findes en her i århus som tager ud og passer katte i deres hjem, dvs han tager ud og fodre og tilser katten hver dag, ellers er der vel en af dine veninder du ka få til det

  • #4   28. jan 2008 Ja, det er da en mulighed. Det er også bare det, at jeg skal være væk fra ham i så lang tid (synes 14 dage er lang tid). Det bliver også hårdt for mig, også selvom jeg ved, at han er i god behold.

  • #5   28. jan 2008 ja 14 dage er lang tid, men ka så fortælle at vi er afsted på ferie 2-3 sammenhængende uger om året og i den tid passer min mor vores katte herhjemme samt at de bliver tilset af vores nabo.
    sådan har vi altid gjort og umiddelbart ser det ikke ud til at genere kattene, de er dog vildt glade når vi kommer hjem igen.
    det er da hårdt at skulle undvære sine katte i den periode, men tænk på hvor stor gensynsglæden er.
    det overgår simpelt hent alt


  • #6   28. jan 2008 Marie - Atlantic - Det var da sørgeligt, at din kat døde, mens du var væk. Men mange tak fordi du ville skrive, hvad du synes.. :o)

  • #7   28. jan 2008 denrenebakke

  • #8   28. jan 2008 tigger alias johnny - Det har du da fuldstændig ret i. Det er bare fordi det er aalerførste gang, hvor vi er væk i længere tid end en weekend. Det er nok også den første gang der er den værste.
    Men også mange tak til dig, fordi du vil skrive hvad du synes, komme med gode råd osv. Det er jo altid dejligt lige at høre andres meninger.


  • #9   28. jan 2008 Nårrrh, okay.. Det er nok bare den første gang, der er den værste.
    Det er forresten vild fedt at stå på ski.. :o)


  • #10   28. jan 2008 Uuha, det bliver spændende.. :o) Hvilken race skal det være?

  • #11   28. jan 2008 Okay, de er også rigtig skønne.. :o)

  • #12   28. jan 2008 Det kan jeg sørme godt forstå.. :o)

  • #14   28. jan 2008 Jeg ville også hvis det var muligt få ham passet hjemme..

    Selv var jeg kattepasser i deres hjem hos 2 familier i julen.. ingen problemer der, ingen stressede katte fordi de var i vandte omgivelser smiley Kun lidt exstra julestress til mig, men jeg havde jo selv valgt det smiley


  • #16   29. jan 2008 Mange tak for jeres råd, eller hvad man nu kalder det.. :o)

Kommentér på:
Pension

Annonce