{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

I pension {{forumTopicSubject}}

Hvad er erfaringerne herinde med kat i pension? Har de haft det fint og været sig selv, da de kom hjem.
Jeg skal på højskole i uge 30 og må gå med livrem og seler mht. at være sikker på en form for pasning.

En af dem der har passet hende andre gange, vil pt ikke sætte kattepasning i kalenderen. Den anden er flyttet fra mit område til Amager. Jeg ved ikke om jeg vil overlade det til andre her, da hun ikke bare skal nøjes med vand, mad og en ren mås.

Hvis jeg skal have en plads i pension, skal det være nu den skal bestilles. Ved i om man kan reservere evt. indtil en måned eller 2 før?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I pension
  • #1   13. feb 2021 jeg har været på kv i Odense og vi havde pensionat ved siden af
    nu hedder det så bare Min Ven Katten
    men stadig næsten de sammen mennesker

    Før jeg startede på KV var jeg meget imod at få passet katte ude, men efter jeg begyndte at være der, ja så kan jeg kun sige at selv mine må komme afsted hvis det skulle blive nødvendigt
    Hos os havde alle kattene det som blommen i et æg
    Og de mange kunder vi havde var alle var nogen som kom igen, jeg ved at min ven katten har flere langtidskunder - bla soldater som er sendt ud.

    MEN når det er sagt så er det jo ikke alle steder som er lige gode.
    vi havde kunder både fra jylland og sjælland selvom at vi lå/ligger i Odense,

    tag ud og besøg de steder som kunne være interessant. gerne flere gange. se om du kan finde nogen som også bruger stedet så man hører hvordan tingene er fra flere
    hvis du ikke må komme på besøg, så lad være med at book der. de skal jo helst ikke have noget at skjule

    du ved selv hvornår du finder det rigtige sted. følg din mavefornemelse

    jeg tænker ikke at der bliver det store ren på pensionater i år. Men de gode steder skal man være ude i god tid.
    mange bookser allerede i januar. men det er selvfølgelig noget andet nu hvor vi har corona. men prøv at spørg.
    jeg ville nok begynde at ringe rundt ud og så lige hører hvordan det ser ud

    det er ikke unormalt at katten er sur når den kommer hjem igen. det bestyder dog bare at den har haft det godt imens den har været på ferie. De er somregle gode igen næste dag.
    vi fik nemlig tit opkald fra vores kunder efter ferien.


  • #4   15. feb 2021 Hvis de skal et eftertragtet sted hen, så skal du nok til at forhåndsbooke.

    Jeg tror så at det også kommer an på katten, for mine har været i 2 forskellige pensioner og det gik lige elendigt begge steder.
    Den sidste gang var de alle syge på skift efter hjemkomst.
    De nægtede begge gange at indtage føde.

    Se dig godt for og så håber jeg at de holder snuden ovenvande, for jeg har hørt, at de er økonomisk pressede af manglende hjælpepakker.


  • #5   17. feb 2021 Der er et meget eftertragtet lille hyggeligt sted 10 fra hvor jeg bor. Med alt det der fortælles om det, ville jeg være helt rolig. Det vil nu være fint, at besøge dem alligevel.

    Hvornår skal man give ren besked, hvis man forhåndsreserverer?


  • #7   17. feb 2021 S hos os kunne man springe fra når som helst
    Men vigtigst var at bestille i god tid
    De fleste steder laver ventelister så man behøver ikke at være ked af at springe fra for pladsen bliver hurtigt taget
    Penge er nok et andet spørgsmål. Hos os fik folk pengene retur når de sprang fra


  • #8   18. feb 2021 anja N. Er det hele prisen, eller kun et depositum man lægger på forskud?

  • #9   18. feb 2021 Hos os var det hele beløbet. Vi havde så hellere ikke noget krav om deposition. Blot at hele beløbet skulle falde den dag katten kom.
    Og var fordi nogen bare afleverede katten og glemte at hente den igen. Billig måde at slippe af med katten på
    Men jeg ved jo ikke hvordan andre gør det


  • #10   18. feb 2021 Det ene sted betalte jeg et depositum og så var der en deadline for seneste afmelding.
    Det andet sted fik jeg en pris og afregnede ved afhentning.


  • #11   21. feb 2021 anja N. Det giver god mening, at hele beløbet skal være betalt inden katten afleveres

Kommentér på:
I pension

Annonce