{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Ny Misling! {{forumTopicSubject}}

Ja som flere af Jer sikkert ved havde jeg fået en hunkilling Cirkeline der havde en "sjov" hovedstiling. Jeg havde hende med til min dyrlæge og hun var overbevist om at Cirkeline desværre havde enten en medfødt hjerneskade eller en fejl i mellemøret.

Da dyrlægen ikke kunne sige noget om Cirkelines fremtid mht. til om skaden ville udvikle sig til det værre eller det bedre eller ville være som den er nu, turde jeg ikke beholde hende. Hun var ellers en kanon dejlig killing.

Men da jeg kunne mærke at jeg havde en knude i maven hver gang jeg kiggede på hende (af bekymring for hendes fremtid) valgte jeg at lade hende gå tilbage til opdrætter. Jeg ved opdrætter er meget ansvarsfuld og vil beholde Cirkeline.

Jeg har i stedet fået hendes anden bror som er blå burmeser. Han hedder Balder men da jeg i forvejen har en Baloo og en Bastian vil han i daglig tale komme til at hedde Miika.

Opdrætter kom med ham her til aften. Først fik ham og Bastian lov til at hilse på hinanden og Miika fik tid til at vænne sig til stuen. Alt gik fint og vi lod Baloo komme ind og hilse på. Det gik stille og roligt. Baloo var sådanset mere interesseret i transportkassen end den lille nye killing.

Så kom turen til Lillemand. Han gik roligt hen og hilste interesseret på Miika. Miika hilste pænt tilbage og inden længe legede Bastian, Miika og Lillemand sammen. Så kom Coco og hilste på. Dette gik også totalt smertefrit. Ingen hvæs eller knurren som han gjorde da Bastian og Cirkeline ankom (jeg tror han kunne genkende lugten).

Til sidst kom turen til hundene blev lukket ind. Miika var noget betænkelige ved dem, men hundene lagde sig bare roligt under sofabordet og interesserede sig overhovedet ikke for det lille strittende pelsdyr der stod på gulvet.

Så blev dørene til stuen åbnet og kattene kunne rende frit over resten af huset. Alt er nu blevet undersøgt og der er blevet leget til den helt store guldmedalje. Kattebakkerne er afprøvet og mad har han også spist.

Nu er Miika og Bastian trætte og har trukket sig tilbage og ligger og sover sammen oven på et skab.

Så hos mig er det altså ingen sag at indlemme nye katte i min flok. Det er det jeg siger: Burmesere er bar' dæj'lige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Misling!
Kommentér på:
Ny Misling!

Annonce