{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

ny misling {{forumTopicSubject}}

så kom min nye misling hjem hun er dog kun 7 uger men hendes mor nægtede at passe hende og hendes søskende suk det er trist men hun har det fint og kan spise drikke og gå på bakken selv smiley
har billeder af hende på min profil så kig gerne forbi hende og mine andre misser hun hedder cecil

dumme kommentare om at man ikke må få en killing før de er 12 uger osv gider jeg ikke at se da det var for kattens eget bedste at den kom hjem til mig ! og har erfaring med det fra mine andre 2 katte (Rollo+Lucifer) de var 6 og 7 uger da jeg fik dem pga. den ene havde íngen mor den anden fik ikke den nødvendige pleje eller nok mad


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny misling
  • #1   10. okt 2009 hvor er hun bare sød , og hun ser virkelig ud som om hun har det godt og hygger sig ..

    elsker hendes aftegninger hun er bedårende smiler .. tillykke med hende .


  • #2   10. okt 2009 Der er nu mange grunde til moderen ikke gider passe, fx løbetid osv. Men når du ikke gider kommentar om alderen, så vender jeg forargelsen indad.................

  • #3   10. okt 2009 cecil er 7 uger så hvis du har læst teksten så kan du se hun er i stand til at spise drikke osv selv så der er ikke noget at være foraget over har prøvet det med mine 2 andre katte også bare af andre årsager

  • #4   10. okt 2009 og de 2 andre misser jeg har mangler intet og har det godt trods det de ingen mor har haft side 6-7 ugers alderen og når hende mor ikke viser interesse for dem er det da bedre man tager sig af dem i stedet for de ikke får hvad de har brug for

    og gør self alt for hun har det som hun skal og hvis det kræver en tur til DR. dyr så kommer den skam det


  • #5   10. okt 2009 det kan de nu også når de er 5 uger, det handler om den adfærd de kan udvikle denere hen i livet.

  • #6   10. okt 2009 tilfældigvis ved jeg godt hvad det vil sige at have kat osv men for det første kender i ikke kattens mor og jah kender sq godt lovgivningen men det er sq da syndt for killingerne at ingen tager sig af dem og det er de færreste killinger der får lov til at blive 12 uger hvis de kommer uanmeldt
    ville aldrig tage en killing før den var 12 uger hvis det ikke var for dens bedste og har 2 katte som nok skal hjælpe hende på vej til at blive en "normal" kat....... men som jeg har skrevet så er det ikke et emne jeg har lyst til at diskutere her hvis i skal hakke på nogle så find nogle andre da jeg ved hvad jeg gør og kender min killings mor
    og respekter når man skriver man ikke ønsker at diskutere selv om i har svært ved det !
    tager gerne imod kritik fra dem der kender mig og mine katte da det nok er dem der ved mest om hvem jeg er og at jeg ikke kunne drømme om at skade et dyr og for mig har det ingen betydning om min kat havde været 7 eller 12 uger men hun havde det ikke for godt der hvor hun kom fra !


  • #7   10. okt 2009 desuden burde i da være glade for at jeg gider bruge tid på at hjælpe katten i stedet for den skulle blive "gårdkat" eller skydes tænk over det i stedet for at det er synd for katten osv..... hellere en levende kat end en død kat selvom den ikke lever efter alle bogen regler de 2 andre katte jeg har fejler intet hverkent scocialt eller har grimme vaner for den sags skyld

  • #8   10. okt 2009 Synes kun det er godt du passer hende når modreen ikke vil held og lykke med hende

  • #9   11. okt 2009 nej ikke direkte men der er et par fine hentydninger hvis man læser mellem linjerne håber en dag at folk for forståelse for man ikke skal belære folk man ikke kender men give dem gode råd med på vejen når man nu har en killing der er for ung

  • #10   11. okt 2009 jeg synes kun det er godt du passer på hende.. Folk er sgu lidt bedre vidende en gang imellem ...

  • #11   11. okt 2009 jah de tænker desværre ikke altid på katten før de tænker på lovgivningen eller om at der er en meget god grund til man har fået katten før de 12 uger

  • #12   11. okt 2009 ja det er lige det jeg mener hvis du ikke havde taget hende til dig ville hun jo være død.... du er jo på ingen måde ond

  • #13   11. okt 2009 jah chancerne for det ville ende sådan er kæmpe da mage ikke anser huskatte som noget særligt da folk ikke kan komme af med dem så er det nemmer at smide dem ud så de må klare sig selv eller aflive dem på en ikke særlig human måde

  • #14   11. okt 2009 Jeg syntes det er deligt at du har taget lille mis til dig. Held og lykke til jer alle.

Kommentér på:
ny misling

Annonce