{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Foder og kattetoilet?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Har lige et par prøblemer jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har to katte som begge er indekatte. De får pt det billege foder fra føtex da jeg ikke ved hvad jeg ellers skal give dem, men det resulterer i at de æder helt vildt, da der ikke er nok næring i maden. Deres afføring lugter også ret grumt og man kan lugte i hele lejligheden når de har været på toilettet. Så ville høre om i kan anbefale et foder der ikke koster der hvide ud af øjnene da jeg har et begrænset budget, og om i anbefale noget at komme i kattebakken så det ikke lugter sådan???

Håber virkelig at i kan hjælpe...

Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder og kattetoilet??
  • #1   9. feb 2008 et lødigt kattefoder er langt at foretrække, for det første spiser de mindre og opteger mere, derved mindre afføring og lugtgener, desuden er det du "ofrer" på et lødigt foder givet godt ud, du sparer en masse dyrlægeregninger på grund af fejlernæring, samt selvfølgelig en masse bekymring

• #2   9. feb 2008 louise. som du selv skriver æder de helæt vildt af det billige foder og det er fordi det ikke mætter dem, der imod mætter det goder foder og holdere længere så i længeden er de lige dyre.

jeg selv bruger sanabelle og det koster 260kr for 10kg.

• #3   9. feb 2008 haneben : hvilket foder vil du anbefale... de er stadig begge under ét år...

• #4   9. feb 2008 et killinge foder, Royal canin, hills, eukanuba eller iams, sanabelle som Sabrina nævner eller evt olivers, det er alt sammen lødig kost, men selvfølgelig skal du bruge killingefoder til de er omkring 1 år
    al supermarkedmad er no go

• #5   9. feb 2008 som flere skriver. køb 10 kilos poser. det er langt billigere end de små poser. en 10 kilos pose holder i flere måneder og er sikker på det er billigere end eksempelvis dåsemad, og desuden sundere for katten.
    royal canin kan man få hos de fleste dyrhandlere, og er udemærket.
    søg på kattegrus i forum. der er en alenlang liste. lyder som om ekstrem clasic vinder hos de fleste smiley

• #6   9. feb 2008 Royal canin kan jeg klart anbefale. jeg har også haft købt det fra føtex. jeg har kun pocitive ord til Royal canin og Felix er vild med det. Han får så også kun tør kost. syntes også kun du skla fodre med tørkost hvis du ikke gør det allerede.

• #7   9. feb 2008 lige en ting mere. jeg har købr kattegræs og det står sammen med hans mad, Min Felix elsker det. så også det kan anbefales.

• #8   9. feb 2008 Vil også klart anbefale Royal Canin smiley
    Hvad angår kattegrus, så synes jeg faktisk krystaller er bedre. Det er lidt dyrere pr pose, men holder også meget længere tid, og det lugter virkelig ikke! En gan ghavde jeg ik skiftet bakke i en uge og jeg kunne stikke næsen helt ind i kassen uden at kunne lugte noget!! Virkelig effektivt! smiley

Kommentér på:
Foder og kattetoilet??

Annonce