{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 madskåle - 2 katte
  • #1   11. feb 2008 Hvis det er killinge og ikke killinge. Min 6 år gamle kastrat skal jo ikke have alle de ting der er i killingemad

'Lotte'

• #2   11. feb 2008 Her har vi maden stilt væk netop for at de ikke skal spise hinandens og så stiller vi de frem nogen gange i løbet af dagen..

• #3   11. feb 2008 Okay. Jeg må prøve mig lidt frem.
    Charlie er jo godt i stand i forvejen så han skal nok ikke have for meget killingemad

*Lotte*

• #4   11. feb 2008 Jeg har 2 skåle stående fremme en med voksen og en med killingefoder.

De voksne æder godt nok også af killingefoderet men da jeg ikke er hjemmegående og har mulighed for at fodre mange gange om dagen i løbet af dagtimerne må jeg døje med de voksne også æder af killingernes foder.

For mig er det vigtigst at mine killinger få det foder de har behov for og bliver de voksne for tykke, må de afmagres lidt når killingerne bliver ældre.

• #5   11. feb 2008 Tina D: Det ville være dejligt hvis det virker. Problemet er bare at Charlie er meget overvægtig og han har meget svært ved ta tabe sig. Han har været på slankekost det meste af hans liv men det har ikke hjulpet.

*Lotte*

Kommentér på:
2 madskåle - 2 katte

Annonce