440 visninger
|
Oprettet:
ny kat - 2 madskåle? {{forumTopicSubject}}
hej KG...
Jeg er ved a finde en legekammerat til min dreng Turbo, me nu er jeg kommet til a tænke på, skal jeg købe et ekstra sæt af foder og vand skåle, så de ikke kommer og og slås over det??
og er der andet jeg skal tænke på når jeg anskaffer mig en kat mere?
fx en kattebakke mere??
Har i øjeblikket 3 kradsetræer, er det nok??
på forhånd tak
MVH Louise
dec 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 204
Har 2 madskåle fordi den ene er mere dominerende end den anden når det kommer til mad og skubber den anden væk så hun kan komme til. Så får ikke at stresse den ene til at nå at få noget at spise inden hun bliver skubbet væk har jeg to =)
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 29
men hvis du ikke gør det kan du ricikere at en af dem bliver urenlig i ren protest over ikke at have "sit eget"
MvH
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Og ja, helt bestemt to madskåle. Evt. kan du nøjet med 'en vandskål. Men har du plads til en et andet sted i huset, så er det super. Katte er dårlige til at få drukket det de har brug for, da de er vant til at få meget af deres væske via føden (og det gør de jo ikke når de får tørkost) så jo mere man kan lokke dem til at drikke jo bedre :o)
jun 2006
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
Jamen har et kradsetræ det er omkring 160 cm, et på lige omkring 1 m og et lille et....
Min hankat havde det desværre med a væsse kløer i vores møbler og vægge :/, så har de tre, til a stå i forskellige rum så han havde noget i hver rum så væggene ikke behøves a blive taget i brug
hun er kommet hjem her til aften, så laver en nødløsning mht kattebakke, og de andet, også får eg købt det imorgen
og mange tak for jeres hjælp )
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
Det andet er ikke nødvendigt men et plus:)
jun 2006
Held og lykke med det.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 11 Emner: 11 Svar: 39
Vi har haft 7 katte samtidig, har kun 5 nu ;(
Men de delte om alting ;D Også selv om de var uvenner ;D
ny kat - 2 madskåle?