{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

ny kat - 2 madskåle? {{forumTopicSubject}}

hej KG...

Jeg er ved a finde en legekammerat til min dreng Turbo, me nu er jeg kommet til a tænke på, skal jeg købe et ekstra sæt af foder og vand skåle, så de ikke kommer og og slås over det??

og er der andet jeg skal tænke på når jeg anskaffer mig en kat mere?
fx en kattebakke mere??

Har i øjeblikket 3 kradsetræer, er det nok??

på forhånd tak

MVH Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny kat - 2 madskåle?
  • #1   9. jan 2010 Jeg har 2 madskåle, én vandskål og én kattebakke. (havde 2 af hver indtil de havde accepteret hinanden).
    Har 2 madskåle fordi den ene er mere dominerende end den anden når det kommer til mad og skubber den anden væk så hun kan komme til. Så får ikke at stresse den ene til at nå at få noget at spise inden hun bliver skubbet væk har jeg to =)

• #2   9. jan 2010 Det kommer meget an på kattene, men en ide var nok at tilbyde et ekstra sæt mad/vand skåle sam en ekstra kattebakke... du vil jo meget hurtigt opdage om det er nødvendigt eller ej.

men hvis du ikke gør det kan du ricikere at en af dem bliver urenlig i ren protest over ikke at have "sit eget"

MvH

• #3   10. jan 2010 Yes - de fleste katte kan godt lide at have to kattebakker.
    Og ja, helt bestemt to madskåle. Evt. kan du nøjet med 'en vandskål. Men har du plads til en et andet sted i huset, så er det super. Katte er dårlige til at få drukket det de har brug for, da de er vant til at få meget af deres væske via føden (og det gør de jo ikke når de får tørkost) så jo mere man kan lokke dem til at drikke jo bedre :o)

• #4   10. jan 2010 Og ja, tre kradsetræer burde være fint. Hvor stor er de dog?

• #5   10. jan 2010 hej alle sammen smiley Jamen så anskaffer jeg mig et ekstra sær af de hele smiley

Jamen har et kradsetræ det er omkring 160 cm, et på lige omkring 1 m og et lille et....

Min hankat havde det desværre med a væsse kløer i vores møbler og vægge :/, så har de tre, til a stå i forskellige rum så han havde noget i hver rum så væggene ikke behøves a blive taget i brug smiley

hun er kommet hjem her til aften, så laver en nødløsning mht kattebakke, og de andet, også får eg købt det imorgen smiley

og mange tak for jeres hjælp )

• #6   10. jan 2010 VI har to skåle, da de godt kan lide at spise sammen og begge deres hoveder kan ikke være i skålen:) -Desuden er det en rigtig god idé i starten, når de lige skal lære hinanden at kende.
    Det andet er ikke nødvendigt men et plus:)

• #7   11. jan 2010 Louise - Det lyder fornuftigt nok, det burde være fint med de 3 til to katte :o)
    Held og lykke med det.

• #8   23. feb 2011 Jeg mener ikke du behøver mere ;D
    Vi har haft 7 katte samtidig, har kun 5 nu ;(
    Men de delte om alting ;D Også selv om de var uvenner ;D

Kommentér på:
ny kat - 2 madskåle?

Annonce