{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

ny kat - 2 madskåle? {{forumTopicSubject}}

hej KG...

Jeg er ved a finde en legekammerat til min dreng Turbo, me nu er jeg kommet til a tænke på, skal jeg købe et ekstra sæt af foder og vand skåle, så de ikke kommer og og slås over det??

og er der andet jeg skal tænke på når jeg anskaffer mig en kat mere?
fx en kattebakke mere??

Har i øjeblikket 3 kradsetræer, er det nok??

på forhånd tak

MVH Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny kat - 2 madskåle?
  • #1   9. jan 2010 Jeg har 2 madskåle, én vandskål og én kattebakke. (havde 2 af hver indtil de havde accepteret hinanden).
    Har 2 madskåle fordi den ene er mere dominerende end den anden når det kommer til mad og skubber den anden væk så hun kan komme til. Så får ikke at stresse den ene til at nå at få noget at spise inden hun bliver skubbet væk har jeg to =)

• #2   9. jan 2010 Det kommer meget an på kattene, men en ide var nok at tilbyde et ekstra sæt mad/vand skåle sam en ekstra kattebakke... du vil jo meget hurtigt opdage om det er nødvendigt eller ej.

men hvis du ikke gør det kan du ricikere at en af dem bliver urenlig i ren protest over ikke at have "sit eget"

MvH

• #3   10. jan 2010 Yes - de fleste katte kan godt lide at have to kattebakker.