{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.149 visninger | Oprettet:

Tøj til katte {{forumTopicSubject}}

Jeg Har noget jeg gerne vil have jeres mening om.
Min Kida er en stor killing på 9 måneder. Hun er en indekat og for at hun for sin motion går jeg ture med hende i skoven og ved stranden.. Men nu er der blevet koldt og hun vil ikk med ud hvis hun ikk har trøje på, fordi hun fryser sådan..

Her er mit spørgsmål. !

Hvorfor synes nogle folk det er synd for katten den har tøj på når det kun er når de er ude.?

Hvorfor skal man samlignes med paris hilton bare fordi katten går med en trøje?

Gi mig jeres ærlige mening. For er træt af folk som siger jeg er dyreplager! For det er sku det sidste jeg er!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj til katte
  • #1   13. feb 2008 Det er da ikke synd ; / vis Katten fryser.

  • #2   13. feb 2008 jeg kan skam godt følge dig i at det er træls at folk kritisere dine valg...
    jeg må sige at min mening er at katte nok ikke normalt skal ha tøj på.. men et samme kan man jo sige om hunde, og det er meget in lige nu.. tror det er mode bestemt..
    og så længe at katten ikke er generet af det eller føler sig flov ser jeg intet forkert i det... -så længe man gør det i bedste mening! -hvilket du jo gør smiley


  • #3   13. feb 2008 Til TLaura N:

    Taaak for din mening.. Er virkelig glad for endelig at ha en på min side..

    Som du kan se(Hvis du kigger under min kat) Har min Kida trøje på mens hun sidder i et træ.. Og Hun elsker at komme ud..


  • #4   13. feb 2008 En kat har pels, og derfor fryser den normalt ikke.
    Selvfølgelig er det anderledes med en hårløs, men du har jo en helt alm. kat med pels og det hele..

    Jeg synes at tøj til dyr i det hele taget er for popsmart - min mening.



  • #5   13. feb 2008 Til Liselotte D:

    Tak for din ærlige mening..
    Er meget glad for.. Jeg er bare træt af at folk samligner mig med paris hilton.. Kida har en trøje.. og det er alt. og når der bli varm og hun gerne vil ud uden den.. skal hun heller ikk ha den på.!


  • #6   13. feb 2008
    >^~^< Annette >^~^< :

    Taak for din mening. Jeg vil bare sige at det ikk er fordi jeg synes det er smart. for den trøje Kida har er kun for varmens skyld. Hun har nemlig en meget tynd pels. og hvis hun havde en tykkere pels ville jeg heller ikk give hende den på.


  • #7   13. feb 2008 Ved du hvordan din kat får en tykkere pels??
    Ved at lade den få luft og ikke pakke den sådan ind.

    Hvis du alligevel har den ude hele året, så vil den udvikle pelsen helt naturligt efter vejret...

    Og jeg mener stadig at det er popsmart, at smide tøj på sine dyr..


  • #8   13. feb 2008 Jeg er meget strix med når folk kommer tøj på deres dyr! Når det er for pyntens skyld! Men jeg kan se hun er meget lille og hun har heller ikke en stor tyk pels.. Så så længe den ike generer hende og er farlig (når hun nu klatrer) er det ikke dyreplageri.. Jeg syntes så der imod Som f.eks Paris Hilton som har en hund som en del af hendes assecories er HEEELT uacceptabelt! Men Kida har jo heller ikke jakke på for at ligne et pynte dyr.. Så dyreplageri er det nu ikke..

    Og hor ser hun deeejlig ud!!!


  • #9   13. feb 2008 Som Annette siger, udvikler katten pels alt efter årstiden, så med mindre det er en hårløs, kunne jeg ikke drømme om at give mit dyr tøj på. Jeg mener også, det er popsmart med den slags, og de fleste, der gør den slags, ser så katten som en slags "tilbehør", og man skal jo huske på, at hvis katten selv kunne vælge, ville den nok ikke vælge jakken...

  • #10   13. feb 2008 Mine devon rexer er mere korthårede end de fleste racer og dermed mere kuldskære.
    Derfor får de en striktrøje på under transporten / kørslen til og fra udstillingerne,men har aldrig tøj på indendøre her hjemme.
    Så længe det har et praktisk formål og ikke er et modefænomen.synes jeg at det er ok med tøj til katte.


  • #11   13. feb 2008 Jeg kan forstå hvis den er hårløs den skal have en bluse på, men ellers ikke :S

    Jeg har ne kat (korthåret) der er udelukkende indekat, jeg har ham dog ude i snor, men kun om sommeren, netop sår han ikke fryser...


  • #12   13. feb 2008 Devon rexer er ikke hårløse,det er sphynx'en der er hårløs..

  • #13   13. feb 2008 åååh hun er da fin med trøje på, og jeg ser ikke noget galt i at hun får en trøje på når det er koldt, og har hun det godt med det ja så er det sådan det er, og så må folk jo sige hvad de vil,,

  • #14   13. feb 2008 Nu er Ea C's kat jo kun en killing og derfor har hun jo ikke udviklet en tyk pels endnu fordi hun er vant til at være inde.

    Jeg bryder mig normalt ikke om at man giver dyr tøj på (den slags som skal ligne et menneskes, bukser, jakke, kjole osv.) Men det du kalder tøj er jo i virkeligheden et lille dækken, der giver hende mulighed for at bevæge sig naturligt.

    Det synes jeg ikke der er noget forkert i at give hende på fordi hun stadig er lille, til næste år er det sikkert slet ikke nødvendigt.

    Jeg bruger også regndækken til min springer spaniel for efter han blev kastreret er hans underuld vokset så meget at det faktisk fungerer som dækpels (desværre noget der ofte sker med springer spaniels der bliver neutraliserede). Derfor sker der det når det er regnvejr at hans pels simpelthen fungerer som en svamp så han bliver gennemblødt til skindt og derfor fryser. Det tager mange timer for hans pels at tørre igen.


  • #15   17. feb 2008 Hanne N - Det skriver jeg heller ingen steder den er :S

Kommentér på:
Tøj til katte

Annonce