{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattebakke rens
  • #1   6. sep 2019 Vi bruger everclean kattegrus, det er super effektivt. Vi renser Bakken flere gange om dagen. Cirka hver 14. Dag tømmes Bakken helt og bakken står i vores badekar med vand og sæbe (f.eks Ajax eller Rodalon ) i cirka 15 min hvorefter den vaskes med en børste og skylles grundigt.

  • #2   6. sep 2019 for det første så er det vigtig at bruge noget godt grus. Og lad være med at køb for billigt. Billigt grus lugter og vil gerne klæbe til bunden.
    mine naboer brugte det billige fra brugsen, og det sad godt fast i bunden og det lugtede

    jeg bruger golden grey master, men har så også nogle flere katte end de fleste - og jeg nægter at det skal lugte af kat.

    men ellers så rengører jeg bakkerne hver dag - tørre låg og bakken af med en klud.
    hver 2. uge bliver de tømt (jeg gemmer grusset i en ekstra bakke og bruger det igen når bakken er tør - det er fordelen ved at bruge kvalitets grus) og så bliver de vasket af i rengøringsmiddel (kan ikke lige huske hvad det hedder lige nu men det er en lilla flaske med grøn låg fås i kvikly)

    og husk at komme min 6-8 cm grus i bakken


  • #3   6. sep 2019 Ja et tykt lag grus gør at bakken ikke bliver så snavset, både at klumper ikke sætter sig fast og at de ikke kradser i plasten, så den bliver ridset, og derved kan gemme gammel dårlig lugt.
    Godt grus er også et must.
    Det er sjældent jeg behøver at gøre andet end at rengøre kanter, når der er synligt snavs, ordet er enten med en hårdt opvredet klud eller vådservietter, det er utroligt hvor effektive de er, også selvom man skal bruge en del, hvis det ikke bliver gjort tit nok smiley


Kommentér på:
Kattebakke rens

Annonce