{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Kattevæg {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley
Jeg søger inspiration til en hjemmelavet kattevæg hvor kattene rigtig kan hygge, men jeg ikke skal betale flere tusind kroner smiley
De har allerede et dejligt krædsetræ ved vinduet, men der er nok ikke så meget plads når de bliver voksne smiley
Hvad har i til jeres katte ? Og hvordan har i valgt at indrette jeres katte hjem ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattevæg
  • #1   8. sep 2019 sådan ser min væg ud. køber kasser og hylder hos zooplus

    prøv også at kig på indlægget "sådan en vil jeg da have til mine katte"
    sådan en vil da også være rigtig god til at lave videre på en væg


    profilbillede
  • #2   8. sep 2019 Mange tak Anja smiley
    Det vil jeg prøve at kigge på smiley


  • #3   8. sep 2019 Dit klatretræ står rigtig godt lige der ved det store vindue - og ja, Anjas væg er flot og må give god inspiration smiley Jeg har også set nogen, som har sat almindelige hylder med billige hyldeknægte fra fx Ikea eller jem&fix - og nogen har sat skridsikker måtte eller stolehynder på med velcro. Det ser godt ud. Prøv evt. at søge på "Pinterest", der kommer virkelig mange idéer smiley

  • #4   8. sep 2019 Mange tak Li Lot smiley
    Tænkte de ville elske at kunne se ud over boligkvarteret, de kan også se stuen køkkenet og vores entre fra deres træ..
    Vi har tænkt på det med hylder og kasser, men vi er meget i tvivl om hvordan vi skal sætte dem, og hvad vi skal beklæde dem med, men det med velcro var en møg god ide smiley


  • #5   9. sep 2019 Eg har hylder fra zooplus og de 2 små er faktisk skærebrænder fra netto, med hyldeknægte, da jeg skulle male stuen, blev de også malet, så er de ikke så tydelige på vægen,, den ene har jeg taget hynden af, for så står tørkosten der oppe, væk fra børnebørnene smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Kattevæg

Annonce