{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

hvæser af børn - hjælp!! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen....

min lille dejlige prinsesse, Mille, mødte den anden dag for første gang i sit liv (hun er ca 5 måneder) små børn (børnene var omkring 2 år) og hun begyndte at hvæse og rejse børster af dem.. lidt ligesom katte gør når de er rigtigt sur på en anden kat eller hund eller lignende.....de små børn gjorde hende ikke noget men legede bare på gulvet.... Mille gjorde ikke børnene noget, men er bange for at hun ville have gjort noget hvis ikke vi havde været der...

har i oplevet det??? - hvad kan man gøre? - vil jo helst gerne have at hun kan lide små børn da man selv skal have nogen en dag... smiley

MVH maria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvæser af børn - hjælp!!
  • #2   24. feb 2008 Jeg er enig med Felis. Min hund Andy gjorde det samme da han var lille hvalp første gang han så små børn, da han altid kun havde set vokse mennesker. Han fandt dog hurtig ud af de ikke var farlige og i dag elsker han små børn.

Jeg tror det bedste du kan gøre er at give Mille tid til at vænne sig synet af børn, hendes reaktion lyder nøjagtig som hvis hun havde mødt en fremmed hund eller noget andet hun ikke kender og blev bange.

• #3   27. feb 2008 det er nok rigtigt nok... blev bare helt nervæs... for har haft flere dyr, deriblandt også hund og de har aldrig reageret sådan overfor børn......

Kommentér på:
hvæser af børn - hjælp!!

Annonce