{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe er katten blind?
  • #1   26. feb 2008 mener det er ca 10 dage!!

• #2   26. feb 2008 Kilinger får øjne, når de er omkring en uge gammel, men deres syn er meget begrænset de første to uger af deres liv.
    Synet bliver gradvist bedre og først et par uger efter de har fået øjne, kan man sige at de er helt seende.

• #3   26. feb 2008 okay, tusind tak for hjælpen :o)

• #4   26. feb 2008 Det er ret forskelligt. Nogle killinger åbner øjnene, når de kun er 2-3 dage. Andre først, og mere normalt, når de er ca. 10 dage. Selv har jeg oplevet, at en killing først åbnene øjnene, da den var 15 dage (og der var ikke noget i vejen med dem).

Du kan læse om en NORMAL fødsel her, men jeg har set fødsler, der har afviget MEGET derfra og uden komplikationer. F.eks. har jeg flere gange oplevet, at der kunne gå 3-4 dage (en enkelt gang sågar 9 dage), før de sidste blev født, og igen uden problemer.

(link fjernet)

PS: Sakset fra Netdyredoktor:
    Hos ca. 10% af de drægtige hunkatte optræder der en tilsyneladende normal løbetid (østrus) fra dag 21.til dag 24. Hunkatten optræder fuldstændig som om, hun ikke var drægtig og lader sig villigt parre. Hun kan endog blive drægtig igen på dette tidspunkt. Det er en tilstand, som kaldes "super føtatio". Denne tilstand kan desuden ses hos enkelte katte omkring 6. drægtighedsuge.

• #5   26. feb 2008 når min mors gamle kat fik killinger så var der nogen af dem der fik øjne allerede på 4 dagen der kunne gå mellen 4- 12 dage fra den første havde fået øjne og til den sidste fik men jeg tror nu også det er meget inviduelt fra kat til kat...

Kommentér på:
Hvor længe er katten blind?

Annonce