{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

gammel ny kat {{forumTopicSubject}}

ja min far købte jo denne 9 årige kat.. og den vil bare ikke være lukket inde.. den miaver.. splitter alt ad i atomer.. og hvis den ser sit snit løber den ud..og bliver væk i flere dage..

når den kommer ind sover den.. også vågner han og skriger oog vil ud..
han spsier også.. også vil han ud.. nogen gange se vi ham ikke i 3 dage.. og må fodre ham uden for..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gammel ny kat
  • #1   26. feb 2008 Plejede den at være udenfor, der hvor den kom fra?

Er den neutraliseret?

• #2   26. feb 2008 ja til begge dele..

• #3   26. feb 2008 Blancka A

Så er det derfor . Han er jo vant til at komme ud og bliver frusteret af at blive lukket inde .

• #4   26. feb 2008 Ja, som Mutte skriver, så er det jo fordi at han er vant til at være ude.

Hvor længe har han haft ham?

• #5   26. feb 2008 Plejede han kun at være ude eller kunne han selv betsemme??

• #6   26. feb 2008 vi bor i stor byen og vandt til at have en kat som er lidt inde.. men nåpr han går ude ser vi ham jo ikke.. også kan min far ikke rigtig se nogen grund til at have kat.. når den ikke engang vil ind..

vi har haft den i 1½ uge.. og selv de første dage rev den vores vindue itu også stak af i 2 dage..

ved ikke helt hvad vi skal gøre ser ham måske 15 min ca hver anden dag..

• #7   26. feb 2008 Jeg kan ikke forstå, hvor din far ikke undersøgte, før han fik katten hjem - om den var ude eller indekat.
    Enhver ville kunne regne ud, at det at holde en gammel kat på 9 år inde, når den er vant til at kunne rende frit, ikke vil gå.

• #8   26. feb 2008 Jeg vil nok også sige, at det burde de far have tænkt på inden han anskaffede sig katten.
    Når nu katten er vant til at være ude, kan man ikke forvente andet, når nu den er så gammel.

• #9   26. feb 2008
    Vi fik afvide katten var to.. da de kørte sagde de katten var 9..
    og de sgade han også var vandt til at gå inde..
    men.. tydeligt .. ikke

• #10   26. feb 2008 Stine .. vi vidste det jo iikke.. ud fra det de sagde var den vandt til at være ude.. men også meget inde.. hvilket jo er tydeligt at den ikke er

• #11   26. feb 2008 Ja, så kan jeg godt se det er lidt et problem. Men det er F... også tarveligt at lyve, det går jo desværre ud over katten i sidste ende, men det har sælge åbenbart været ligeglad med smiley

Har han ikke mulighed for at lave en kattelem, så katten selv kan bestemme, hvornår den vil være inde og ude?
    På den måde undgår han at, den splitter det hele ad også kan det være den ikke bliver væk i flere dage, men føler sig mere fri og tryg ved selv at kunne bestemme.

• #12   26. feb 2008 Ja den kom hjem den dag han stak af.. men kun og kiggede også løb han væk igen..

vi har lavet et "hus" uden for.. men synes stadig der er syndt at en kat skal bo uden for smiley

• #13   26. feb 2008 faktisk løb han væk den dag vi fik ham ca 4 timer efter han var ankommet..

som min far siger.. han er kommet for at blive..
    men det irriter ham at han skal frygte hverdag når han er væk i 2.-3 dage i træk at han aldrig ved om han kommer hjem--

• #15   26. feb 2008 Jo han har været inde.. og sov idag i min brors seng .. derefter forsvandt den ud igen.. da vi ikke kan nænne at holde den inde.. han stopper ikke med at kalde for han er ude igen

• #17   27. feb 2008 Eftersom han kommer hjem og spiser, har han i det mindste fundet ud af, hvor han bor. Så jeg synes, det er en dårlig ide at holde ham inde. Måske er der et eller andet (hvad som helst) i huset, han har det skidt med, og det er derfor han bliver desperat efter at komme ud. Eller måske trives han bare bedst med at være ude, som han er jo nok er vant til trods det, de tidligere ejere har sagt. De mennesker er åbenbart fulde af løgn, så passer det nu o¨gså, at er kastreret?

Har din far mulighed for at lave kattelem? Jeg tror nemlig det vil være en rigtig god ide, fordi katten så finder ud af, at han kan komme og gå som han vil og ikke bliver spærret inde.
    Jeg boede engang sammen med en kat, der mest var ude, men han kunne da også godt lide at være inde og hygge. MEN hvis kattelemmen en sjælden gang blev lukket, så gik han i panik. Muligheden for at komme ud skulle bare være der.

Jeg synes ikke det er synd med et isoleret kattehus udenfor, hvis det er det han selv foretrækker. Men en kattelem også ville altså være godt.

Det må selvfølgelig være lidt af en skuffelse for din far, at han har fået sådan en vild kat, hvis han havde ønsket en kælekat. Det bedste vil nok være, hvis han kan indstille sig på at være fodervært snarere end kattefar. Og hvem ved - måske kommer katten en dag og vil nusse og ligge på skødet. Det er set før.

Jeg håber at din far og katten finder ud af det sammen.

• #18   27. feb 2008 passer det nu også at katten er kastreret, skulle der stå.

Kommentér på:
gammel ny kat

Annonce