{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sprøjte for skadedyr
  • #1   27. feb 2008 Det var da en sær besked at få. Står der ikke mere? Skal der sprøjtes inde i lejligheden?
    Det er jo gift, så jeg ville ikke være tryg ved det. Kontakt firmaet, varmemesteren eller hvem der nu skal sprøjte. Nu har jeg ikke den største tillid til varmemestre generelt, så hvis det er varmemesteren, der står for det, så ville jeg kontakte producenten af giften og spørge om hvilke forholdsregler der er, når man har kæledyr.

• #2   27. feb 2008 Der står bare vi skal aflevere en nøgle til lejlgheden senest fredag den 29.2 på varmemesterens kontor...

Det er firmaet Rentokil der skal sprøjte...

Det er alt der står...

Så om der er taget hensyn til at folk har katte ved jeg ikke...

• #3   27. feb 2008 Pyha, kan I ikke være hjemme på det tidspunkt?
    Jeg synes du skal ringe til Rentokil.

• #4   27. feb 2008 Jeg skal til terminsprøve på mandag når de sprøjter første gang og kæresten er i forsvaret så kan heller ikke være hjemme...

Ringer til Rentokil imorgen og hører hvad det er for noget osv...

Men ellers må jeg jo ringe ud på internatet og høre om de må være der om mandagen

• #5   27. feb 2008 For pokker. Ja, det ville da være helt galt at lade kattene være alene, når fremmede mennesker låser sig ind, og så endda nogen, der sprøjter med gift.
    God ide med internat eller et sted, de kan være de timer. Kender I ikke nogen i Beder, de kan være hos?

• #6   27. feb 2008 Jo vores overbo - men der skal jo også sprøjtes...

Så er der min svigermor - men hun skal arbejde og ellers ikke så glad for katte....

Men hører lige hvad de siger ved Rentokil imorgen og så tager jeg beslutningen derfra...

• #7   28. feb 2008 Har lige snakket med firmaet...

Det de sprøjter med er ikke til skade for kattene...

Det er så karkalakker vi har vores afløbsrør, som skal sprøjtes mod... MUMS

• Bent A
    Bent A Tilmeldt:
    jan 2022

Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   4. jan 2022 Jeg ved ikke om du/I senere har haft bekymringer om bekæmpelse af skadedyr, men i så fald er Citytox utroligt dygtige til at bekæmpe forskellige arter uden skade for husdyr. Se evt. her på deres hjemmeside https://citytox.com/

plus de er enormt søde og effektive. Min shiva (kat) var ikke så stor da vi skulle have bekæmpet hvepsebo, men det tog de med ophøjet ro, og man stoler på at de har styr på deres ting.

Kommentér på:
At sprøjte for skadedyr

Annonce