{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

rikke b
rikke b
Tilmeldt:
5. mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

hjælp - katte der kradser i alt. {{forumTopicSubject}}

hej derude.
jeg har virkelig brug for hjælp. mine ellers dejlige katte, er begyndt at kradse i mine møbler, og vægge i stuen. de vil ik bruge deres kradsetræ, eller bræt. det er mest den ældste der gør det. jeg har prøvet filiway både den til stikkontakten og som spray (anbefalet af dyrlægen), og en anden spray jeg ikke husker navnet på, men den lugtede ikke særlig godt, men det virker ikke. det er værst her på denne årstid. det er primært indekatte, men de kommer ud hvis de vil (dette gider de ik her i kulden)
jeg elsker mine katte, men jeg vil ikke ha ødelagt mit hjem.
så hvis nogen har nogle rigtige gode forslag, er i meget velkomne til at komme med dem!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp - katte der kradser i alt.
  • #1   5. mar 2008 klip deres klør

  • rikke b
    rikke b Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   5. mar 2008 spørg måske lidt dumt ik, men gør det ik ondt på dem?

  • #3   5. mar 2008 Gør det ondt når du klipper dine negle?

  • #4   5. mar 2008 Det gør lige så ondt som når du klipper dine egne negle.. smiley
    Bare husk at passe på ikke at klippe ind i blodåren, men den kan du godt se hvor er..

    Prøv at købe noget catnip spray og sprøjt på deres kradsetræ..


  • rikke b
    rikke b Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   5. mar 2008 Tak for hjælpen. det vil jeg da prøve.

    hvis nogle har andre har forslag er i velkomne til at skrive dem.


  • #6   5. mar 2008 Johnson og putti har et kæmpestort kradsemiljø, men alligevel kradsede han i vores gulvtæppe.. han synes bare bedre om at kradse på den måde, så jeg købte en kradsemåtte så han ku kradse på den led uden det gik udover gulvtæppet.. Så måske kan det være at der på jeres kradsetræ ikke er en stolpe der er lang nok..
    Ellers kan du evt prøve at købe sådan en kradseting til at hænge på væggen, og så hænge den derover hvor der bliver kradsett nu..


  • #7   5. mar 2008 jeg har lige købt nogetd er hedder cat-stop i maxi zoo da mine bebser ind imellem får lyst til at kradse lidt kærligt i mine læder sofaer. har har tæpper på sædet og ryglænet, men armlænene er fri og selvom kløerne er klippede så sætter det mærker.
    Så nu har jeg sprayet lidt cat-stop på og det lader til at virke, da kattene har snuset til det og helt tydeligt ikke brød sig om det. Fedemis stak af og frække fnyste fornærmet af mig. -dumme mor!


  • #8   5. mar 2008 Jeg købte faktisk sådanne en kradseting der skal ligge på gulvet hvor man kan strø katnip på. Den er Charlie helt vild med. Når han så begynder at kradse i gulvtæpperne, ja så får kradsedimsen en ny gang katnip og Charlie er glad


  • rikke b
    rikke b Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   6. mar 2008 Jeg har tæpper på alle mine møbler (forholdsvis nye læder møbler), har et kradsebræt på den ene væg, et kradse "møbel" stående på gulvet, ca 1 m høj, og får et mere i næste uge, som jeg håber kan afhjælpe problemet lidt- det er rimelig stort og hjemmelavet, så håber virkelig mine missepiger gider det. er lidt ked af hvis mine møbler bliver helt ødelagt.

    men må da lige forbi en maxi zoo og ha fat på noget af det cat-stop, og så fortsat prøve med katnip på kradse tingene.

    tak for jeres råd.


Kommentér på:
hjælp - katte der kradser i alt.

Annonce