{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Min hankat er desværre blevet kørt over for et par uger siden, og tilbage står jeg med min hunkat Nala. Hun bærer ikke nag hvad jeg kan mærke af mht at savne ham/figaro, men kan mærke hun keder sig.
Nala er godt et halvt år nu.. Hmm, skal man købe sig en killing - vil de kunne sammen? Det er vel bedst at købe en nu hvis det er, altså mens hun er vandt til der er en anden?
Hmm, kom med nogle udtalelser:-)
Tusind tak..
Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad synes i?
  • #1   5. mar 2008 Jeg synes Nala skal have en ny legekammerat hurtigst muligt. Hvis en af mine døde (åh sikke en tanke..uha!!) så tror jeg også den anden ville være meget ensom. de bruger jo hinanden meget i hverdagen, så pludselig at blive alene-kat kan umulig være tilfredsstillende når man er vant til selskab.


  • #2   5. mar 2008 Jeg synes også hun skal have en ny ven. fordi vi stod med det samme problem da vi flyttede væk fra min mor fordi der havd bette skid en lege kammerat, men så var der ingen da vi flyttede, og hun kedede sig helt vildt og, så købte vi bandit, og nu går det helt fint. så bruger hun enegien på at lege med ham.

  • #3   5. mar 2008 ok. tak for svarene... det vil ik være noget problem med aldersforskellen mener i?
    men tak:-)


  • #4   5. mar 2008 Det tror jeg ikke det vil, Picco var 4 år da vi fik Ticco og ingen problemer der!! Vill da oz sige du da bare skal finde en lille ven til din kat:o)

  • #5   5. mar 2008 Victoria var 11 år da vi fik Charlie og det er gået over all forventninger

  • #6   6. mar 2008 Det er altid lettest at introducere en killing, da en killing ikke udgør nogen særlig trussel for en voksen kat. Du må dog forvente en tilvænningsperiode, hvor der kan være noget hvæsen. Held og lykke med projektet. Jeg er sikker på, at I alle vil blive glade for beslutningen.

Kommentér på:
hvad synes i?

Annonce