{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Jeg har jo som skrevet før Cuttel på 1 år. Han er kastereret og miv på 16 uger som jeg så ikke kan finde ud af om jeg skal strerelisere?

De er begge indekatte, kommer kun ud sele (under opsyn). De kan jo ikke lave killingere, efter som han er kasteret. Så hvad synes i jeg skal gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes i?
  • #1   27. maj 2011 Jeg vil helt klart anbefale dig at strelisere Miv, så er du undgår du løbetid og det er det bedste for katten når der ikke skal laves killinger! smiley

  • #2   27. maj 2011 Ja, og længere tids brug af p-piller kan resultere i kræft og betændelse i underlivet..

    Så ja, helt klart få hende steriliseret..

    Det gør hende også mere rolig og kælen :0)


  • #3   27. maj 2011 Det er synd at lade en hunkat gå i løb igen og igen hvis hun ikke skal have killinger, Det er jo også hårdt for de små damer.
    Så jeg syns klart du skal sterelisere hende.


  • #4   27. maj 2011 Jeg har bare overvejet lidt at lade hende få et kul killingere, da jeg har hørt at det har de bedst af ? Men er det bare en skrøne eller hvad ?

  • #5   27. maj 2011 Det er en gammel skrøne.

  • #6   27. maj 2011 Ja det er bare en skrøne...
    Der er flere komplikationer forbundet med drægtighed og fødsel end der er ved en sterilisering...

    Så ring du bare allerede nu til dr.dyr og få en tid..
    Jo tidligere hun bliver "fixet" jo hurtigere kommer hun ovenpå igen :0)


  • #7   27. maj 2011 Nu skal hun jo lige være gammel nok til at blive "fixet", men neutraliseres , dét skal hun! Hun kan sagtens stikke af under opsyn, det gjorde Elvis igår, for der gad han ikke at følges ad med mig længere, så han sprang let og elegant ud af sin sele. Min første tanke var:; Godt at han er neut, vacc. og tatoveret.
    Han kom altså igen efter ½ time! Det er der jo så ikke alle der gør og slet ikke hvis de "kan noget".


  • #9   27. maj 2011 Selvfølgelig skal hun da steriliseres. Det er så langt det sundeste for din kat. Du får osse en kat der er meget mere harmonisk og glad fordi den ikke skal kæmpe med hormoner.
    Det med at det er bedst at en kat eller hund for den sags skyld har bedst af at få et kuld er direkte noget ævl og en gammel skrøne. En skrøne der osse er medvirkende årsag til overproduktion af killinger.
    Nej få du hende neutraliseret, så er du fri for rigtigt mange bekymringer fremover.


  • #10   27. maj 2011 Tak for jeres indput smiley Har lige talt med min dyrelæge og har fået en tid d. 6 smiley Så håber jeg det er det rigtig jeg gør for hende smiley

  • #11   27. maj 2011 Godt at høre:) Og det gør du helt klart!
    Feline blev neutraliseret, inden hun nåede at gå i løb første gang. Og det var helt klart det bedste for hende. Har prøvet det med en kat i løb, inden vi fik hende neutraliseret, og det var meget frustrerende for hende. Hvis katten ikke bliver parret sker det jo hver 14. dag.
    Så rigtig god beslutning:)


  • #12   27. maj 2011 Det lyder rigtig godt :0)

    Det er det bedste for både dig, hende og din hankat, da en hunkat i løb godt kan blive lidt strid..


Kommentér på:
Hvad synes i?

Annonce