{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Savner du din kat?? {{forumTopicSubject}}

Hos min kæreste, er der begyndt at komme en rigtig sød og flot grå misser .. Den er rigitg kælen, og pelsen er rimelig velplejet .. Den havde lidt lopper, og var noget tynd men ellers fin smiley den begyndte at komme for en uges tid siden ca ..
Den går nu inde hos os, den vil ikke ud og den spiser rigtig meget .. Vi vor ved siden af Højmølle kro , Eskilstrup .. Hvis du savner din kat, så skriv ..

- tror nok det er en hankat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner du din kat??
  • #2   9. mar 2008 ja, billeder.. hver gang jeg ser en efterlysnning om grå katte, kommer jeg altid til at tænke på om det kan være min kat, selvom den har været væk længe. Er katten øremærket?

• #3   9. mar 2008 Jeg synes ikke, det er en god idé, hvis I holder katten inde hos jer og den evt. ikke kommer ud og har muligheden for at komme hjem igen. Kan du ikke hænge sedler op rundt omkring og på den måde håbe på, at kattens ejere ser det. Uhhhh jeg ville savne min kat, hvis den bare pludselig forsvandt.

• #4   9. mar 2008 Hvis i ikke bode på Lolland Falster kunne det være Simba.. Men det er det sikkert ikke..

• #5   9. mar 2008 Jo jeg lægger billeder ind nu, under et fotoalbum ..
    Nej er ikke øremærket og har ikke chip ..
    kan ikke helt se om han er kastreret , det kunne godt se sådan ud ..

• #6   9. mar 2008 Så er fotoalbummet oprettet ! smiley

• #7   9. mar 2008 Den ser dejlig og kælen ud... har du fremlyst den på diverse hjemmesider,fx dyrenes beskyttelse?

• #8   9. mar 2008 & Maybritt : det slet ikke på den måde jeg mener .. han går ud hvis han vil og det, men han gider ikke rigtig .. han er mest inde ..

• #9   9. mar 2008 OK - jamen så har han jo også muligheden for at gå hjem igen.

• #10   9. mar 2008 Ja nemlig, men det virker ikke som om han selv vil .. han går bar inde og snakker smiley men er simpelthen SÅ kælen, så hvis de ikk er nogen der savner ham, går jeg næsten ud fra nogen er flyttet væk uden ham, eller har sat ham af ..
    for hans pels er flot, og han vil så gerne snakke ,,

• #11   9. mar 2008 der har vi det igen bedst at katte ikke løber frit:O) Man har vel i realiteten lov til at tage den ind og hvis man sætter en fremlysning op og ejeren ikke dukker op mener jeg at man efter en tid har ret til at beholde katten.

Jeg kunne nu også finde på at tage en herreløs kat ind det er da bedre at tage den ind og så den kan være i et roligt og tryg hjem end at udsætte den for fare i den store vide verden, jeg syntes især lige nu der ligger mange døde katte på vejene og jeg får det skidt hver gang jeg ser det.

• #12   9. mar 2008 Anita B : om folk holder katte inde eller ude , er en helt anden diskussion . Men mange forskellige meninger, det kommer jo helt an på hvad folk er vant til ..
    Altså, hvis katten har været vant til at gå med sele fra killing, så det vel i orden .. Men det er jo helt ærligt ikk kattens natur .. Så det er der nok mange meninger om ..

Men ja, efter noget tid kan man vel godt tillade sig at beholde den .. Synes bar det mærkeligt nogen vil afskaffe sig en så smuk og kælen kat .. Vi har endnu ikke set nogen sedler om folk der savner den ..

Kommentér på:
Savner du din kat??

Annonce