{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

De små skal neutraliseres {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fået tid hos dr. dyr til neutralisering af de to små. Åhhhh nerver!!

De ordner en han og en hun, plus øremærkning, registrering, smertestillende til hjemmebrug og en moderigtig krave de kan spankulrere rundt med! Alt det for 2800 kr. synes jeg faktisk er et ret fair beløb.

Men hvordan skal man give det smertestillende man får med hjem? er det piller eller?

hvor længe skal de have kraven på ca?

Er der nogen forholdsregler jeg kan tage så de kommer sig så hurtigt som muligt og i det hele taget gør oplevelsen så lidt ubehagelig som overhoved muligt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De små skal neutraliseres
  • #1   11. mar 2008 Det smertestillende er piller..
    Kraven skal de have på indtil stingene skal fjernes..
    Når de kommer hjem skal de ligge et varmt og roligt sted så de kan komme til sig selv.. og så kan du bagefter nusse mere om dem end normalt, og give dem noget ekstralækkert mad.. Ellers så tror jeg ikke du kan gøre noget.. smiley


  • #2   11. mar 2008 Kan altså stadig ikke forstå at nogle dyrlæger giver kattene krave på efter sterilisation.....
    Min dyrlæge ordner det,så det max er 2 cm i længden og syet med indvendige sting,så der har aldrig været problemer.
    Vil vove at påstå at de dyrlæger der stadig giver krave på,trænger til at få revideret deres operationsteknikker......!


  • #3   11. mar 2008 Hejsa
    Jeg syntes også du skal undgå den krave og hvis din dyrlæge syntes de skal have et eller andet på så kan han give den en bodystok på. De små pus bliver noget så forvirret med den krave på og kan slet ikke finde ud af at gå rundt med den. De fleste dyrlæger giver killingen en injektion mod smerter som holder i tre dage. jeg har aldrig fået smertestillende med hjem. Men eller er det at foretrække flydende til de små.
    KH gitte


  • #4   11. mar 2008 De voksne af mine katte, blev nød til at have krave på da de slikkede i såret.

    Mine 11 ugeres killinger anede ikke hvad der var sket, så de legede bare da de kom hjem, som intet er sket..

    2800kr er umiddelbart en normal pris.. ikke dyr og ikke billig

    held og lykke,..

    knus


  • #5   11. mar 2008 kender det har 4 drenge der skal neutraliseres i dag .......phuuuuuu men det skal nok gå og min dyrelæge tager 500 kr pr dreng *SS*

  • #6   11. mar 2008 Nu må vi se med de kraver og smertestillende. det var damen i receptionen der sagde det. hun er jo ikke dyrlæge så jeg venter spændt på hvad dr.dyr siger til basserne!

    men de skal have det varmt og roligt når de kommer hjem og så hygge om dem ovenpå forskrækkelsen!

    Andet jeg kan gøre?


  • #7   11. mar 2008 Min blev kasteret forrig torsdag. Vi fik hende med hjem om eftermiddagen. Der var hun syet med indvendige stink der opløses og ingen krave. For som de sagde behøver de kun kraven hvis de slikker i såret og der kan de ligeså godt tage en ren sok over deres sår og lade den sidde der og beskytte.
    Men jo vi fik afvide at vi sku ligge katten et sted med varme ro og slukket lys så hun ku få lov at sove og vågne i eget tempo. Hun startede med at ville lejligheden rundt, men endte med at ligge sig op af radiatoren og mig. (: Og spiste så hun nærmest hang i madskålen. :bb
    så held og lykke .


Kommentér på:
De små skal neutraliseres

Annonce