{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser blod
  • #1   13. mar 2008 Umiddelbart er det blærebetændelse, jeg kommer til at tænke på. Jeg synes, du skal kontakte dyrlægen i morgen, så hun kan komme i behandling.

  • #2   13. mar 2008 Blærebetændelse eller blæresten ville være mit gæt.

  • #3   13. mar 2008 Også mit gæt..

    En meget slem en af slagsen...

    Er selv turen igennem med min hankat...

    Jeg ville få en urinprøve til dyrlæge så hurtigt som muligt


  • #4   13. mar 2008 hun er ihvertfald ikk i løb hvis det er det du tror.. så hurtigt afsted til dyrlægen da det ikk er normalt og kan være smertefuldt..

  • #5   13. mar 2008 Har snakket med dyrlægen og det er også hendes gæt.. Men sys bare det er underlig for hun virker normal er glad og spinder hele tiden, også når hun piver... Men vi må afsted imorgen.. så tiden må vise


  • #6   13. mar 2008 ja har katten været uden for, ja så kan det være rottegift så for at være sikker, så få den kat til dyrelæge

  • #7   13. mar 2008 Christina: Mikkel mærkede man heller ik noget på... Udover at han sjat-tissede og der var blod i urinen...

  • #8   13. mar 2008 Katte er enormt gode til at skjule, når de har det skidt. I den barske natur, vil de jo være et let offer, hvis de signalerede til omverdenen, at de ikke var på toppen. Men i vore tider kan det være temmelig problematisk at reagere på en syg kat, fordi vi ofte ikke kan se det, og NÅR vi ser det, så har katten det rigtig skidt.
    Men det er godt, at du reagerer.


  • #9   13. mar 2008 Christina V skrev: **Men sys bare det er underlig for hun virker normal er glad og spinder hele tiden, også når hun piver... **

    GODT du tager katten til dyrlæge i morgen! Når en kat piver, så er det altså slemt. Som Christina B allerede har nævnt ,er katte gode til at skjule, når de har det skidt.

    KAtte spinder ikke kun af velvære, de kan også spinde når de er utrygge eller har ondt.

    Pøj pøj med dyrlægebesøget i morgen. Lad os høre hvordan det går. Og god bedring til den stakkels kat.


  • #10   14. mar 2008 Hvordan gik det ved dyrlægen?

  • #11   14. mar 2008 Netop Tinke D: Denne sætning ville jeg også have sagt "Katte spinder ikke kun af velvære, de kan også spinde når de er utrygge eller har ondt". Mine katte kan godt finde på at spinde helt vildt når de er til dyrlæge samtidig med at de ryster indimellem. Dette er helt klart fordi de er utrygge ved situationen med at kører i bil og blive sat på et bord og undersøgt alle vejne.
    Så Christina V, du skal afsted til dyrlægen som mange andre også ville have sagt. Det kan hurtigt kureres med antibiotika.


  • #12   14. mar 2008 jamen vi har slet ikke været afsted.. hun piver ikke mere og der er ingenting med hendes urin idag.. er altså vildt underligt... Jeg forstår ingenting lige nu

  • #13   14. mar 2008 Er det ikke lige bedst at få det tjekket?? så er du sikker

  • #14   20. mar 2008 Det har ikke været mere siden. Har snakket med min egen dyrlæge og han fortalte mig at det rent faktisk godt kan forekomme at hunkatte har blod i deres urin når de nærmer sig deres første løbetid. Dog at det er meget sjældent. Men det var det han kunne komme frem til...

Kommentér på:
tisser blod

Annonce