{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om kattemad
  • #1   17. mar 2008 Jeg bruger Olivers.. og kun tørt da han kaster op af våd foder

  • #2   17. mar 2008 okay..

  • #3   17. mar 2008 vil gerne høre fra flere...

  • #4   17. mar 2008 Wood får en blanding af to produkter. Han får Maine Coon foderet fra Royal Canin, så han kan få noget foder, der passer i størrelse til hans tænder. Dette blander vi op med noget fra Hills. Kan ikke huske præcis, hvad det hedder, men det er noget, som skulle give en skinnende pels.. Han ELSKER denne blanding! Hvis det en dag lige har smuttet med at få det blandet, mjaver han, til det er, som det plejer. Han ved godt, hvad han vil have smiley

  • #5   17. mar 2008 Mine to få nu Choice tørfoder, efter de har fået udelukkende Hills dental. Men siden de ikke mere bliver produceret, har vi prøvet med Hills indoors. Men derved er "den stores" pels blevet så fedtet og ulækkert. Men siden vi giver Choice (ca. siden dec. måned) han han fået en rigtig flot pels igen og selv om foderpillerne ikke er særligt store, tykker begge godt når de spiser. Så jeg er godt tilfreds, prisen er heller ikke til at foragte.


  • #6   17. mar 2008 vores lige oluf får perfect fit. vi har ik ku mærke ret meget forskel.. nok fordi vi ik har brugt det i ret lang tid... smiley

  • #7   17. mar 2008 Vores for også Iams, men synes at hills er bedre

  • #8   17. mar 2008 RC vådt og tørt samt fisk og rejer engang imellem

  • #9   18. mar 2008 jeg har lige i forrige uge genlæst www.taenk.dk s store test af kattemad. Den er godt nok fra 2004/2005 men den dækker de produkter der er blevet nævnt her indtil videre...

    taenk's tests plejer at være meget meget gennemførte og pålidelige, så der er ingen grund til at tro den ikke er udemærket som vejledende information når man skal vælge foder til sine øjestene...

    Jeg har skiftet vådfoderet til vores kattekillinger efter jeg læste den og blev glad da jeg så at det tørfoder fra royal canin som vi havde fået anbefalet af vores opdrætter også var testvinderen...

    Jeg er sikker på at de fleste kombinationer af top-5 fra testen dækker missernes behov så rigeligt men følgeteksten til testen har nogle gode pointer omkring fordeling af fedtsyrer og essentielle aminosyrer som desværre ikke alle kattemads-producenter (heller ikke alle de dyre mærker) har tænkt over..

    god læselyst...

    Knus og Miauws


Kommentér på:
om kattemad

Annonce