{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om kattemad
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #1   8. mar 2019 det er nærmest uhyggeligt hvordan der vises,at det meste endda kendte mærke tørfoder,er det rene skidt.
    ikke engang dem,hvor de lover højt kødindhold er sikret kvalitet,da kødet både består af kadavere og jeg ved ikke hvad smiley
    det værste indlæg så jeg for et par år siden,det var et dyrefoder firma i spanien,der viste at både kadavere fra katte og hunde,kom i kødkværnen smiley
    der skal helt klart være mere kontrol med kvaliteten.
    dog vil jeg lige sige,nu programmet reklamerer for færdig lavet raw food,at kødet der,jo heller ikke altid er den bedste kvalitet ,eller ?
    jeg mangler lidt svar angående de tørrede godbid stænger,som jeg har givet mange af til mine katte,er de farlige eller ???


  • #2   9. mar 2019 Har lige set den, og kom til tænke på hvordan reglerne er her dk/eu i forhold til us, hvor der ikke ser ud til være nogle særlige stænge krav til noget som helst når det kommer til fodder til vores katte eller hunde.

  • #3   10. mar 2019 Desværre har vi heller ikke nogle specifikke regler i EU omkring dyrefoder til kæledyr smiley Det er meget svært at vide om det man får er godt, MEDMINDRE det er såkaldt “human-grade” altså kød der er godkendt og under strengere regler fordi det også er produceret til at mennesker kan spise det. Så er der nemlig nogle standarder og regler der skal overholdes

Kommentér på:
Om kattemad

Annonce