{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? De vil kun se katten hvis de må få den {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg står og skal sælge min røde hun kat mille og jeg har kontakt til en (virker det til) sød familie, med andre katte og hund osv.

Vi snakker lidt frem og tilbage om hvordan mille kommer til at bo osv. og det hun siger lyder bare dejligt..

Så spørger jeg hvornår de har tid til at komme og kikke på mille, og vi også skal ha snakket pris..

så får jeg det svar at, de ik vil komme og se på hende med mindre jeg siger de må få hende smiley
Og at jeg da kan skrive en pris, så må vi se om vi er helt uenige...

waw jeg blev helt paf og skuffet og kedafdet....

Hva ville i gøre i denne situation...???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre? De vil kun se katten hvis de må få den
  • #1   21. mar 2008 amen seriøst.... jeg kunne ALDRIG nogen sinde finde på at love min kat væk til nogen jeg ikke har mødt før.... føj hvor blev jeg bare skuffet...
    snøft...


  • #2   21. mar 2008 Nej hold på at de skal se hende først... Hvad hvis de slet ikke går sammen?? ... Hvis de virkelig er interesseret har de vel heller ikke noget imod at se hende først

  • #4   21. mar 2008 nej det er jo også det jeg syns :-s

    Det er da ligesom med hvalpe, jeg kunne da heller aldrig drømme om at bare sige værsgo du kommer bare og henter hvalpen.... arrggg... er lidt hadefuld nu... ikke mindst fordi jeg syns det var sådan en sød familie


  • #5   21. mar 2008 takker... jeg viste bare jeg følte rigtigt....

    kan huske da jeg havde hvalpe, og jeg havde kontakt til en familie, de kom og så hvalpen og de ville så gerne ha to hvalpe.... MEN MEN MEN jeg kunne bare mærke noget i min mave.... det var fandme ikke rigtigt det her... der var bare noget ved dem jeg ik kunne lide... arg...
    jeg meddelte til dem at jeg ikke ville sælge til dem, og fuck de blev sure og kunne ikke forstå hvorfor jeg ik syns de var egnet....
    puha havde det bare dårligt ved at tænke på hvis mine små bæbser var endt hos dem.. jeg ville jo ikke gå og tænke på andet hele tiden.
    På samme måde ville jeg ha det med mille....


  • #6   22. mar 2008 Ville aldrig sælge dyr til nogen, der satte de kriterier. Man kan komme og kigge på dyret og først derefter starter handlen.

  • #8   22. mar 2008 følg dit instinkt - det lader til du har en god fornemmelkse for hvd der er rigtig...

    det er ALDRIG købers præmisser der skal sælges på... never ever...

    så hold fast... du gør det rigtige ved at lytte til din mave

    Knus og miauws...


  • #9   22. mar 2008 Hej.

    Jeg synes at det er rigtig godt at du tænker på dine killinger´s vé og vel, inden en evt. køber´s!
    Jeg synes at det er ansvarsfuldt af dig at se folk an først, før de evt. tager én eller flere killinger med sig!
    Selvom du siger at de lyder til at være søde og rare, så lyder de ikke til at være ret seriøse, eller villige til at sætte sig ind i dét at købe en kat, med alt hvad der hører med!
    Har de mon noget at skjule, eller er bange for at du opdager om dem, siden de ikke vil komme, med mindre du først stiller dem en garanti?
    Det er ikke dem, men dig, der skal stille krav!
    Derefter kan de vælge om det er noget for dem, eller ej!
    Følg dine instinkter.....
    Skulderklap herfra.
    Held & lykke med salget af dine killinger.....

    Potekram herfra.


  • #10   22. mar 2008 Jeg kunne ikke drømme om at sælge på en sådan betingelse.

    Og så ville jeg helt sikkert også sørge for, at katten var neutraliseret FØR salg og gøre evt. købere opmærksomme på det.
    (Dette kunne måske sortere nogle fra).


Kommentér på:
Hvad ville i gøre? De vil kun se katten hvis de må få den

Annonce