Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris til at aflever kat på ingeskatte.
  • #1   23. mar 2008 er der virkelig ingen der kender prisen

• #2   23. mar 2008 ja men kan ikke finde svaret på mit spørgsmål derinde ved ikke om jeg er blind har kigget mange gange

• #3   23. mar 2008 Hej Lad mig være

jeg har nu ej heller kunne finde priser, så ja et godt råd kan vel kun være som Louise E skriver " at ringe til dem ", og jeg anbefaler så tirsdag, når alt er normale hverdage igen.

Og så sender jeg dig et påskesmil !!

- Du skriver dit første indlæg kl 11:56:41 og 12:36:54 - dvs. 30 minutter og 13 sekunder senere undrer du dig over, at ingen har svaret endnu....SMILER.....sikke et forvent forum vi har - det er ulempen ved nettet, at når vi skriver, så kan det føles SÅ LÆNGE inden nogle svarer......men jeg tror helt ærlig, at nogle sad mit i påskemaden og fik deres snaps i deres gale hals...smiler

Skal du af med din kat, så kan du måske også bruge www.vildkat.dk - det er et seriøst sted, og der bliver formidlet mange dejlige katte den vej igennem og det er ganske gratis

Hilsen Heidi

• #4   23. mar 2008 Prisen afhænger af , hvor meget der er gjort ved katte , om den er neutraliseret og øremærket eller skal det hele igennem hos deres dyrlæge .
    Tør ikke sige hvad prisen er idag .

• #5   23. mar 2008 Hej Heidi W

der bliver spurgt om, hvad det koster at "aflevere" en kat hos Inges kattehjem - og ikke at købe...smiler.....

God påske

Heidi

• #6   23. mar 2008 Con Meo - også god påske til dig. Jeg tror, at Heidi mener, at det er billigere at aflevere katten, hvis den allerede er neutraliseret og øremærket smiley

• #7   24. mar 2008 Con Meo : Nej det ved jeg , og når man køber er de både neutraliseret , øremærket og vaccineret .
    Men hvis man afleverer en kat der er neutraliseret og øremærket , så skal den kun tjekkes og vaccineres af dyrlægen , det koster ikke nær så meget , som hvis den både skal neutraliseres, øremærkes og vaccineres ...........
    Har selv haft arbejdet der .

• #8   24. mar 2008 Hejsa

SORRY....det var jeg ikke klar over, at der er forskel i prisen så - men det er jo egentlig logik på påskehøns og kyllinger.

ja jeg har lige læst den igen fra Heidi W....smiler....nu kan jeg godt se, hvad svaret er.

god 2.påskedag og min fødselsdag. Jeg har været god det sidste år, for her er det skønneste og smukkeste vejr

Heidi

• #9   24. mar 2008 Con Meo : Tillykkr med fødselsdagen , håber du har en rigtig god dag :o)

• #10   24. mar 2008 Hej Heidi W

takker skal du have

Hilsen Heidi, - 1 år ældre

Kommentér på:
pris til at aflever kat på ingeskatte.

Annonce