7.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Pris for at aflevere hund på internat? Pris for at aflevere hund på internat?

Hej KG
Jeg har en veninde , som står i den ulykkelige situation, at hun måske er tvunget til at skulle af med sin hund.
Jeg har tidligere taget 2 forældreløse killinger til mig, opfostret dem på bedste vis og betalt for at aflevere dem i Tingskoven hos Dansk Dyreværn Århus. Jeg har nemlig selv en voksen hunkat og må kun holde 1 husdyr.
Jeg regner dog med det er meget dyrere med en hund og vil derfor høre om nogen kender prisen?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris for at aflevere hund på internat?
  • #1   13. okt 2012 hvorfor ikke ligge et opslag/ann. ind forskellige steder og se om der ikke er nogen der vil overtage hunden???

hvad er det for en hund race, passet med div str osv vaner og uvaner

• #2   13. okt 2012 de færreste hunde bliver neutraliseret hod DB smiley heldigvis for det smiley ellers ville min dejlige hun ikke ha eksisteret idag smiley

• #3   13. okt 2012 og tror heller ikke de neutraliserer hundene på tingskolen

• #4   13. okt 2012 Jeg tænker på Tingskoven, da hun bor i Århus, men der står ikke noget på hjemmesiden om prisen. Grunden til det vil blive der, er at hun vil føle sig tryg ved de vælger den helt rette familie og derefter følger op på hvordan han trives der. Det er svært som privatperson, at gøre på samme måde.
    Mvh

• #5   13. okt 2012 Den er en halv labrador, halv shæfer - ligner en gul labrador. Passet med dyrlæge og vacc, 1 år gammel hanhund. Har meget energi, brug for meget motion og brug for mere opdragelse/lære kommandorer. Gid som dagen er lang og altid glad.

• #6   14. okt 2012 hvis hunden ikke er kasteret eller neutraliserer når den bliver indleveret på tingskoven så sørge de for at de bliver det-det er derfor at det er dyrt at aflever sit dyr der ude hvis vi skulle have gået af med vores gamle hund der ude skulle vi af med 1500 eller 1700 kr men kan ikke lige huske det men synes at det er i orden at de fixer dyrene inden de sælger dem vidre så der ikke kommer flere uønsket hunde og katte til verden smiley

• #8   15. okt 2012 Det står ikke på nettet, har ledt overalt..

• #9   15. okt 2012 Nu er det bare ikke alle hanhunde der egner sig til at blive kastreret..
    Hvis hunden i forvejen er lidt nervøs anlagt eller stresser over nogle ting, vil adfærden forværres ved en kastration..

• #10   16. okt 2012 vi skulle betale 400 kr for at få vores buller på internat:)

Kommentér på:
Pris for at aflevere hund på internat?

Annonce