{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FED mad til katte
  • #1   26. mar 2008 Du kan give hende killinge foder i stedet for voksen tørfoder. En skvat piske fløde hjælper også godt et par gange om dagen smiley
    Min pige er lidt sjov for hun gider ikke piskefløden ren, men hvis hun får flødeskum så er hun HELT vild med det *GGG*

• #2   26. mar 2008 Lidt hakket oksekød med høj fedtprocent er osse fint

• #3   26. mar 2008 Nu ved jeg ikke hvilken af dine piger det er,og heller ikke om hun er steriliseret ?
    Hvis hun ikke er det,kan hun være på vej i løbetid og det kan de godt tabe sig en del af....
    Det vil i så fald hjælpe at sterilisere hende,så skal hun nok blive rund og lækker smiley
    Ellers er det en ide at give hende kræsekost,dvs alle former for godbidder med et højt kalorieindhold i og ligeledes give et tørfoder med et højt fedt - og proteinindhold i.

• #4   27. mar 2008 Hun har lige været i løbetid. Men har fået af vide det nok er strees fordi vi er ved at flytte... Hun får a/d for tiden og så har jeg idag købt noget convalesence (eller hvad d nu hedder :-).. ) og så giver jeg hende også noget lakse olie.. så nu må hun gerne blive en "tyk" kat.. Men hvis hun nu er blevet drægtig i løbetiden, hvad er chancen så for hun er med killinger hvis hun er blevet streeset??

Kommentér på:
FED mad til katte

Annonce