{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Fed mad til mormissen udenfor ... {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske så, så kom der en meget høj drægtig pige mis her ude ved os..
Nu er hun ikk drægtig mere, men endnu mere skind og ben end hun var før..
Vi aner ikk hvor hun har lagt killingerne, så hun bliver ikke fanget før hun evt. tar dem med, for nu ved hun jo her er mad at finde...
Men lige nu spiser hun RC. young female, men kan vi supplere med noget lækkert, protein rigt, fedende, så hun overlever at ha de her killinger ??

Tænker ligesom protein drik til mennesker ??

Hilsen Betina (med magisk tiltrækning på hjemløse katte)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed mad til mormissen udenfor ...
  • #1   12. jun 2010 Killingefoder er det bedste.

• #2   12. jun 2010 ja, men ingen af vores får jo killing foder....
    Derfor hun får female...

• #4   12. jun 2010 Hvis du vil hunkatten og hendes killinger det bedste, så køber du noget killingefoder og killingemodermælkserstatning til hende.

• #5   12. jun 2010 Jeg vil da gerne hendes bedste, men har altså ikke råd til ordenligt killing foder .....

• #6   12. jun 2010 Nu får alle mine katte - også udemisserne - killingefoder, men køb nogle daggamle kyllinger til hende. De koster ikke alverden og er de rene proteinbomber pga. æggeblommen indeni. (Mine får dem rå).

• #7   12. jun 2010 jo ulla, det var det ... men som gang på gang her i kommunen er der ingen hjælp at hente .....

citat" fordi en kat er hjemløs og drægtig, er den jo ikke i akut nød" DB...
    Og så tar de den ikke...

Kattens værn har ingen aftale med vores kommune, så de kan heller ikke hjælpe.....

Man forstår bedre og bedre de folk der dumper kattene i en pap kasse ved div. internater ......
    ( det kunne jeg så ikke finde på)

• #8   12. jun 2010 Mega ... Når mine har fået killinge foder, så svinder der dobbelt så meget, og vægten ...... Den reagere modsat smiley

• #9   12. jun 2010 jamen ulla - du mener det sikkert godt, men jeg har været igennem alt det her før....

Ringer jeg til internatet får jeg at vide at eventuelle indleveringer skal ske i samråd med kreds formanden..
    Ringer man dertil får man at vide citat " at bare fordi en kat er hjemløs og drægtig, er den jo ikke i akut nød, og så kan vi desværre ikke hjælpe" Og jeg får at vide jeg kan ringe hvis katten kommer til skade.....

Kattens værn har jeg også før haft snakket med, men da de ikke har en aftale med denne kommune, kan de desværre ikke hjælpe, og henviser til DB som henviser tilbage til KV da DB jo ikke tar dyr der ikke er i akut nød....

Ergo, den lille mis har født sine sillinger et sted, som jeg ikke aner hvor er, og jeg kan jo af gode grunde ikke indfange hende (og ville jo ikke ha noget formål, da ingen hjælper) ....

Så om lidt har vi nok 2-3 flere vilde katte til at rende rundt...

Men giver hende noget af det i foreslår...
    Tak for hjælpen...

• #10   12. jun 2010 Ja, jeg prøver gerne igen, for synes det er så røvet, at de gerne vil ha ens penge, men de hjælper sku ikk når der faktisk er brug for dem...

Det aller bedste havde jo nok været at få hende fanget inden hun fødte, og så ha fået hende stereliseret og vidre formidlet, for man kan sagtens nusse hende, dog knurre hun når hun spiser, men hun er også meget tynd ...

Men nu må jeg fodre hende, og en dag dukker hun nok op med babyerne, og så må vi se hvad der så sker...
    Nu håber jeg bare hun holder til det.... hun er godt nok tynd....

Lige et sidespring - jeg har en enkelt milbemox tablet tilbage, ville jeg hjælpe hende ved at lægge den i foderet ? Må den overhovedet gives til die givende kat ??

Kommentér på:
Fed mad til mormissen udenfor ...

Annonce