{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Brækket bagben på lille Chili :( HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Min lille pige havde brækket sit ene bagben da min kæreste og jeg kom hjem mandag aften . Vi satte os ned og begyndte at tænke over hvad der havde været skyld i at min pige havde brækket bagbenet, og det eneste vi kunne komme i tanke om, var at hendes kradsetræ muligvis kunne være skylden!!
Så er det så jeres tur nu, hendes kradsetræ er 2,5 meter højt, og står i et hjørne ind til væggen, hun har det meget med at springe helt øverst fra, og klare den altid .
Men kan grunden til at hun har brækket højre bagben være fordi hun er sprunget deroppe fra ??
I må meget gerne hjælpe mig !!

Nåh ja, jeg har selvfølgelig gjort kradsetræet meget mindre nu smiley

Mvh Tanja og Chili Pigen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket bagben på lille Chili :( HJÆLP
  • #1   26. mar 2008 Hvad gjorde du med katten?

• #2   26. mar 2008 Birthe R :

Jeg kørte hende selvfølgelig på hospitalet hvor hun stadig er, da hun har mange smerter smiley Men regner med at jeg kan hente hende imorgen .

• #3   26. mar 2008 Lonnie B:

Det tror jeg ikk . der er ikke så mange steder hun kan hænge fast .

Men hun har fået en skinne på, men havde hun ikk kunne klare det, så skulle hun have haft to skruer i benet, men heldigvis skal hun ikk det smiley

• #4   26. mar 2008 Det var godt....det var bare fordi at det ikke fremgik af din forklaring..

• #5   26. mar 2008 Birthe r:

alt andet ville jo være dyremishandling smiley

• #6   26. mar 2008 Lonnie B:

Puhha ja, det ser godt nok slemt ud. Men det så da godt ud til sidst. Er den så helt uden problemer nu ??
    Og turde man spørge hvad sådan en operation koster ?
    Er bare lidt nysgerrig efter hvad jeg skal af med imorgen, men det kommer selvfølgelig ikk an på det, vil gøre hvad som helst for min lille pige smiley

• #7   26. mar 2008 Åh, det var da forfærdeligt at komme hjem til en kat med brækket ben!
    Stakkels kat og stakkels jer.

Umiddelbart så tror jeg ikke, hun kan have brækket benet ved at springe ned fra kradsetræet, tror nærmere, at benet må have siddet fast/i klemmer i noget. Noget på et møbel, en gulvlampe, et rygsækstativ, et skostativ... ja et eller andet, og så har hun hevet sig fri. Eller hvis kradsetræet står ustabilt tæt op mod væggen, at benet måske er kommet i klemme ml. træ og væg ...

PS: Nogle gange er der nogen der spørger, om man kan lade sin kat være alene hjemme en hel weekend. Netop sådan en situation som denne viser, at nogen bør tilse katten dagligt (som der også står i dyreværnsloven) - men det var et sidespring - kom bare til at tænke på det. Der KAN ske ulykker i hjemmet.

GOD BEDRING!

• #8   27. mar 2008 SineGry:

Jeg er ikk sikker på om det er det der er skylden i at hun har brækket benet . Men vi har kortet det ned, så der ikk er så stor chance for at det sker "igen" smiley Men har fået hende hjem, og hun er meget pivet, og har rigtig ondt . Men hun overlever .

Kommentér på:
Brækket bagben på lille Chili :( HJÆLP

Annonce