sjusket dyrlæge {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen .
min ældste kat Whitney P. har været syg siden en uge fter vi fik hende . hun har haft vikrelig tynd mave. jeg snakker om så tynd mave at det ikke kan tages op med skovlen . så jeg gik til dyrlægen med hende . hun satte mig i gang med noget medicin mens hun sendte en afføringsprøve ind . og lidt efter vi var færdig med den første medicin gav hun os en anden inden hun havde svar på prøverne . da hun så fik svar på prøverne sagde hun vi skulle stoppe med medicinen, for det første medisin havde fjernet det der var i. så det gjorde vi og ikke en gang en uge efter var hun syg igen. derfor gik vi til en anden dyrlæge og tog journalen fra den gamle dyrlæge med derned . han tog så en ny afføøringsprøve og kiggede på den med det samme, og det viste sig at være guiardia . så det medicin den første dyrlæge sagde vi ikke skulle bruge mere, skulle vi have brugt alligevel . spild af 5000 hos den første dyrlæge, men de penge vi brugte hos den anden dyrlæge har været det værd . plus den første dyrlæge ikke har opdaget at mine katte havde clamydia . Så min ældste kat har været riogtig meget igennem pga en rigtig sjusket dyrlæge, men heldigvis har vi den bedste dyrlæge vi kunne tænke os nu . men nøj hvor er jeg skuffet over den første dyrlæge, og hvor er jeg ked af min kat har skulle være så meget igennem for at få en normal mave igen . heldigvis er de begge ved at være raske og ovenpå igen . har hermed fundet ud af at har jeg en fornemmelse af at det dyrlægen gør ikke er nok, så skal jeg lytte til min fornemmelse .
mvh Anika.
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
har i forresten hørt om at man kan vaccinere sine katte for meget . at de ikke behøver at blive vaccineret hvert år hvis de er inde katte men at hvert andet er ganske udemærket .
sjusket dyrlæge